logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

فعالیت 1319 تعاونی در استان زنجان

فعالیت-1319-تعاونی-در-استان-زنجان-
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان: در مجموع ۱۰۲ هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارد که بیش از یک هزار و ۳۱۹ تعاونی در استان زنجان فعال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ طیب جعفری در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان زنجان با بیان اینکه هم‌اکنون در مجموع ۱۰۲ هزار تعاونی در کشور وجود دارد گفت: بیش از یک هزار و ۳۱۹ تعاونی در استان زنجان فعال است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بانک‌ها در فراینده تأمین مالی طرح‌های تولیدی نقش مهم دارند تصریح کرد: این مراکز باید بخشی از منابع و تسهیلات خود را به تعاونی‌ها اختصاص دهند تا از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: تعاونی‌ها سرمایه‌های خرد مردم را به سرمایه بزرگ تبدیل می‌کنند و باعث تشکیل حرکت‌های اجتماعی و اقتصادی در جامعه می‌شود و تأثیر مستقیم در توزیع درآمد و ثروت در جامعه دارند.

وی ابراز کرد: تعاونی‌های فعال استان در بخش‌های مسکن، تولید، توزیع و رسته‌های مختلف مانند حمل و نقل بوده و تعاونی‌هایی نیز در سال‌های اخیر در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی در استان فعال شده که بسیار موفق عمل کرده اند.

جعفری تأکید کرد: با تدوین و ابلاغ سند توسعه بخش تعاون، امیدها در خصوص افزایش سهم بخش تعاون زنده شد و قرار است هر سال ۲ درصد به سهم حدود ۶ درصد فعلی تعاون در اقتصاد اضافه شود.

وی بیان کرد: ۳۲ درصد تعاونی‌های استان در بخش کشاورزی، ۱۸ درصد در زمینه تولیدی، توزیعی و خدماتی و ۱۴ درصد در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطر‌نشان کرد: با ریل‌گذاری‌های انجام شده در آینده شاهد به ثمر رسیدن فعالیت‌های تعاونی مشکل‌دار سابق خواهیم بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر