logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۴۰۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش منطقه سجاسرود خدابنده خبر داد:

برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان خدابنده‌ای

برگزاری-جشن-شکوفه‌ها-برای-دانش‌آموزان-خدابنده‌ای
مدیر آموزش و پرورش منطقه سجاسرود خدابنده گفت: ۵۹۰ نفر دانش‌آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید، آغاز بهار دانش را جشن خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ علی گنج‌خانی اظهار کرد: در راستای هماهنگی و آمادگی برای بازگشایی مدارس، جلسه هماهنگی برگزاری جشن شکوفه‌ها (ویژه کلاس اولی‌ها) با حضور مدیران ابتدایی مدارس شهر سجاس برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ۵۹۰ نفر دانش‌آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید، آغاز بهار دانش را جشن خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه سجاسرود خدابنده ادامه داد: در راستای بهبود زیرساخت‌های آموزشی، ایجاد محیطی مناسب‌تر برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی، افزایش کیفیت فضاهای آموزشی و ایجاد محیطی ایمن و استاندارد برای دانش‌آموزان و تسهیل در رفت و آمد آنان، عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی محوطه آموزشگاه شهید مدنی روستای شوراب اجرا شد.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های خارج کلاس دانش‌آموزان از قبیل مراسم صبحگاه، فعالیت‌های ورزشی و پرورشی در حیاط مدارس انجام می‌شود امید است بر حسب اولویت نیاز، آسفالت حیاط مابقی مدارس نیز پیش از آغاز سال تحصیلی انجام شود.

گنج‌خانی خاطرنشان کرد: بازسازی محوطه مدرسه تأثیر مثبتی بر روحیه و انگیزه دانش‌آموزان خواهد داشت و فضای مناسبی برای فعالیت‌های گروهی و ورزش‌های مدرسه‌ای فراهم خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر