logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۰۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

نسل‌کشی در غزه باید پایان یابد

نسل‌کشی-در-غزه-باید-پایان-یابد
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حامیان رژیم صهیونیستی در برابر کشتار افراد بی‌گناه هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند اما نسل‌کشی در غزه باید پایان یابد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه از جمله حماقت‌های رژیم منحوس صهیونیستی این است که فکر می‌کند با کشتن زنان، کودکان و افراد بی‌دفاع در غزه پیروز است اظهار کرد: این رژیم ادعای نظامی قدرتمند در جهان را دارد و مردم مظلوم فلسطین با بمب‌های کشورهای حامی این جنایت مورد حمله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها در برابر حملات پی در پی به غزه سکوت کردند و آن‌ها نیز در این جنایات مقصر هستند گفت: صدایی از جانب مدعیان حقوق بشر به نشانه اعتراض و محکوم کردن این جنایات تاکنون شنیده نشده و مردم غزه روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: امروزه موضوع حملات مکرر به غزه و فلسطین از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و این موضوع در قرآن کریم نیز تکرار شده است. 

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردمان آزاده دنیا نسبت به موضوع حملات رژیم منحوس صهیونیستی به مناطق مختلف در غزه اعتراضاتی داشتند افزود: این اعتراضات در خود آمریکا نیز اتفاق افتاد و بازخوردهایی در جهان داشت.

بیگدلی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به لحاظ داشتن رسانه‌های قوی نتوانست حقایق را پنهان کند و تمام جهان خون‌خوار و بی‌رحم بودن این رژیم را مشاهده کردند و نسبت به آن اعتراض نشان دادند.

این مقام مسئول تأکید کرد: دولت‌مردان دنیا و چهره‌های مطرح علمی و فرهنگی نیز در برابر حملات رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: حامیان و دوستانی که مردم غزه در این جنگ نابرابر پیدا کرده است، کم نیست و افراد آزادی‌خواه بسیاری از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: نسل‌کشی در غزه باید پایان یابد. تمام کشورهای آزاده در دنیا خواهان این موضوع مهم هستند و نسبت به ادامه آن اعتراض دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر