logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون تکواندو:

هیأت‌های تکواندو محکوم به موفقیت هستند

هیأت‌های-تکواندو-محکوم-به-موفقیت-هستند
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: رشته تکواندو در معرض دید همه قرار دارد و به نوعی می‌توان گفت هیأت‌های ورزشی استان‌ها محکوم به موفقیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ هادی ساعی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو استان زنجان با تبریک انتخاب رئیس جدید هيأت ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به زحمات رئیس قبلی هیأت، در ایجاد زیرساخت‌ها و پیشبرد برنامه‌ها عملکرد خوبی را بر جا بگذارد. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه عملکرد رئیس قبلی هیأت تکواندو استان زنجان خوب بود، افزود: رئیس جدید کار سختی در پیش‌رو دارد چراکه باید در تحقق اهداف فدراسیون پیشگام باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به موفقیت‌های اخیر فدراسیون در مسابقات المپیک و پارالمپیک خاطرنشان کرد: فدراسیون در معرض دید کشور است و بر این مبنا هیأت استانی در کسب موفقیت‌ها نقش بسزایی دارد.

وی عنوان کرد: هيأت‌های استانی بازوان فدراسیون تکواندو هستند، فدراسیون تکواندو تلاش کرده از هم‌فکری و ظرفیت‌های هیأت‌های استانی کمک بگیرد و برای اعتلای این ورزش به آن‌ها کمک کرده است.

ساعی با اشاره به اینکه فدراسیون در برخی مواقع نیز تفویض اختیار به هیأت‌های استانی داده است، اظهار داشت : تکواندو یک خانواده به شمار می‌رود و بر این اساس کسب یک رأی به معنای اتمام کار نیست. 

وی با تأکید بر اینکه همه باید در توسعه رشته تکواندو همراهی کنند ادامه داد: کاندیداهایی هم که در انتخابات امروز این استان رأی نیاوردند، ایده‌هایی دارند که می‌تواند مثمر ثمر باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه رئيس جدید هیأت تکواندو استان زنجان از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها نهایت استفاده را داشته باشد، عنوان کرد: از روزی که وارد فدراسیون شدم شعار من همدلی بوده و بر این مبنا این مؤلفه مهمی است و هیأت استانی باید به آن توجه کنند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ بزرگ‌سالان کشور اشاره کرد و گفت: برای سهولت بیش‌تر استان‌هایی که به دلیل نبود اسپانسر نمی‌توانند در این رخداد مهم شرکت کنند ورزشکاران توانمند می‌توانند به صورت انفرادی حضور یابند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر