logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۰۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر ابهر مطرح کرد:

توقف تنها پروژه رینگ جنوبی ابهر

توقف-تنها-پروژه-رینگ-جنوبی-ابهر
عضو شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ۸۰ درصد پروژه رینگ جنونی شهر ابهر انجام شده و تسهیل‌دهنده ترافیک شهر بود اما توسط شهرداری متوقف شد.

سیدعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طرح تفصیلی شهر ابهر از سال ۹۵ مطرح شده است و رینگ جنوبی ۸۰ درصد آن بازگشایی و فقط ۲۰ درصد باقی مانده و حتی در بعضی قسمت‌ها جدول‌گذاری انجام گرفته است ولی اجرای طرح متوقف و طرح ملی مسکن را روی طرح شهرداری اجرا کرده‌اند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این بزرگراه در ۳۵ متری آیت‌الله کاشانی (کمربندی جنوبی شهر) که برابر طرح تفصیلی شهرداری با ردیف بودجه شورای شهر در یک نقطه (بالای شهرک گلسار) اجرا شده است و در اقدام غیرمسئولانه و غیرمطالعاتی از طرح ۳۵ متری به ۲۰ متری تقلیل داده‌اند و در واقع بزرگراه را به کوچه تبدیل کردند.

 وی با تأکید بر اینکه شهرداری در توافق با بنیاد مسکن برای طرح مجتمع‌سازی در این بخش، اعضای شورا را در جریان امور قرار نداده است، متذکر شد: در مرحله آخر توافق، شهرداری با آگاهی از طرح در حال اجرا در این محل و اعتراض اعضای شورا نسبت به موضوع، پروانه ساخت مجتمع را صادر کرده و موجب متضرر شدن شهروندان شده است، منتظر هستیم مسئولان پاسخ قانع کننده‌ای به این عمل داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه مجری این طرح اداره بنیاد مسکن و متولی آن اداره راه شهرسازی است، تصریح کرد: خاک‌برداری آن آغاز شده است ما از استاندار درخواست داریم که این طرح را متوقف کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر