logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۰۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خبر داد:

ساماندهی سرویس مدارس زنجان با سامانه سپند

ساماندهی-سرویس-مدارس-زنجان-با-سامانه-سپند-
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: سرویس مدارس زنجان آماده بوده و از طریق سامانه سپند سرویس مدارس استان ساماندهی شدند.

داوود نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از تکمیل فرآیند ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سپند و آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: طبق آیین‌نامه جدیدی که سال گذشته از سوی هیات دولت ابلاغ شد، ساماندهی سرویس مدارس به شهرداری‌ها واگذار شده است. 

بیشتر بخوانید

به گفته نوری، تمام اولیای دانش‌آموزان موظف هستند تا فرزند خود را در سامانه سپند ثبت‌نام کرده تا بتوانند از سرویس مدارس استفاده کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام سرویس مدارس در سه نوبت انجام شد و در نهایت، حدود ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان زنجانی در این سامانه ثبت‌نام کردند ابراز کرد: قیمت سرویس مدارس نیز با تایید شورای شهر زنجان مشخص شده و اولیا می‌توانند در پنل شخصی خود در سامانه سپند، تعرفه‌ها را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: تنها ۱۷ شرکت مجوزدار حق ارائه خدمات سرویس مدارس در زنجان را دارند و اولیایی که با شرکت‌های غیرمجاز قرارداد ببندند، مسئولیت عواقب آن بر عهده خودشان خواهد بود. همچنین، رانندگان سرویس مدارس موظف هستند تا مشخصات کامل و مجوز فعالیت خود را به صورت بارکددار در شیشه اتومبیل نصب کنند.

نوری از آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در حال حاضر، هیچ مشکلی در سامانه سپند وجود ندارد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دانش‌آموزان بتوانند بدون مشکل از سرویس مدارس استفاده کنند.

وی همچنین اعلام کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری اتحادیه کشوری مسافر، مجدداً سامانه سپند را برای ثبت‌نام دانش‌آموزانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، بازگشایی کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر