logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۴۰۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بعد از ۲۳ سال بلاتکلیفی؛

پروژه مسکن ونک زنجان تعیین تکلیف شد

پروژه-مسکن-ونک-زنجان-تعیین-تکلیف-شد-
پس از ۲۳ سال بلاتکلیفی ۲ هزار و ۹۶۸ نفر از دارندگان امتیاز پروژه مسکن ونک زنجان تعیین تکلیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در خبری خوش برای ۲ هزار و ۹۶۸ نفر از دارندگان امتیاز پروژه مسکن ونک زنجان، هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن‌سازان ونک زنجان با تغییر وضعیت این افراد از سرمایه‌گذار به سهامدار عضو موافقت کردند. این تصمیم پس از ۲۳ سال بلاتکلیفی و با تلاش‌های هیات مدیره جدید و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید

محسن شرفی، رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن‌سازان ونک زنجان، در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا با ابراز خرسندی از این دستاورد، از زحمات هیات مدیره سابق و اعضای موسس این تعاونی تقدیر و تشکر کرد.

وی اعلام کرد: مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده (نوبت اول) شرکت تعاونی ونک‌سازان زنجان در سال 1403 با حضور و مشارکت 3 هزار و 274 نفر از اعضای موسس و جدید برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن‌سازان ونک زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شرایط عضویت صاحبان امتیاز پـروژه ونـک زنگان طبق قوانین و مقررات بخش تعاون باید باشد، گفت: افرادی که قصد عضویت در تعاونی را دارند، باید با در دست داشتن مدارک شناسایی، دفترچه امتیاز زمین پروژه ونک و پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان به عنوان حق عضویت، به دفتر تعاونی مراجعه کنند و مهلت ثبت‌نام نیز از ۱۵ تا ۲۵ مهرماه تعیین شده است.

وی بیان کرد: مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده (نوبت اول) شرکت تعاونی ونک‌سازان زنجان در مورخه دهم شهریور ماه امسال به صورت حضوری در تالار شقایق برگزار شد.

این خبر برای دارندگان امتیاز پروژه مسکن ونک زنجان که سال‌ها منتظر تعیین تکلیف بودند، بسیار خوشحال‌کننده است. با این تصمیم، این افراد می‌توانند به عنوان سهامدار عضو در تصمیم‌گیری‌های تعاونی مشارکت داشته باشند و از مزایای عضویت بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر