logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۰۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان زنجان خبر داد:

آغاز نظارت بر بازار لوازم‌التحریر در زنجان

آغاز-نظارت-بر-بازار-لوازم‌التحریر-در-زنجان
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه بر بازار لوازم‌التحریر در زنجان خبر داد و گفت: بازرسان به صورت ویژه بر واحدهای عرضه نظارت خواهند کرد.

حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه بر بازار لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: این طرح به منظور جلوگیری از گران‌فروشی، ممانعت از عرضه کالاهای قاچاق و تقلبی و همچنین برخورد با احتکار در آستانه سال تحصیلی جدید انجام می‌شود. این طرح از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت و در طی آن، بازرسان به‌صورت ویژه بر واحدهای عرضه لوازم‌التحریر نظارت خواهند کرد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این طرح، علاوه بر بازرسی از واحدهای عرضه لوازم‌التحریر به موضوع فعالیت واحدهای فاقد مجوز نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد، تاکید کرد: با واحدهایی بدون مجوز به صورت جدی برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: برای اجرای موثرتر، از توان نیروهای بازرسی تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن استان زنجان نیز استفاده می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان به صورت جدی برخورد شده و پرونده آن‌ها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده خواهد شد.

تشدید نظارت بر بازار لوازم‌التحریر زنجان

منصوری از تشدید نظارت بر نمایشگاه‌های عرضه لوازم‌التحریر در سطح استان نیز خبر داد و اعلام کرد: در این نمایشگاه‌ها، بازرسانی از اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت مستقر شده و بر رعایت قوانین و مقررات نظارت می‌کنند.

وی با تاکید بر برخورد جدی با تخلفات در این حوزه، گفت: در این نمایشگاه‌ها نیز با گران‌فروشی و قاچاق کالا برخورد خواهد شد. نظارت بر بازار توسط چهار اکیپ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هفت اکیپ اتاق اصناف انجام می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: در چند روز اخیر، بازرسی‌های انجام شده منجر به کشف تخلفات متعددی شده و کالاهای قاچاق جمع‌آوری و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی همچنین به افزایش ارزش ریالی میزان جریمه برای تخلفات مکرر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه‌های ۱۲۴ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر