logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن‌های ورزشی شهرستان ماهنشان مطرح کرد:

برگزاری جشنواره آب و کف‌بازی در دندی

برگزاری-جشنواره-آب-و-کف‌بازی-در-دندی
رئیس انجمن‌های ورزشی شهرستان ماهنشان گفت: اولین جشنواره آب و کف‌بازی در شهر دندی با هدف ایجاد شادی و نشاط برای کودکان برگزار خواهد شد.

مینا مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: اولین جشنواره آب و کف‌بازی در شهر دندی با هدف ایجاد شادی و نشاط برای کودکان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بر اساس ثبت‌نام‌هایی که انجام شده شاهد استقبال خوبی بوده‌ایم، افزود: با توجه به اینکه وجود چنین جشنواره‌هایی مناسب اجرا در فصول گرم سال است قصد داریم آن را در شهر ماهنشان نیز برگزار کنیم.

رئیس انجمن‌های ورزشی شهرستان ماهنشان خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر آب و کف‌بازی برنامه‌های دیگری نظیر طناب‌کشی نیز اجرا خواهد شد.

مرادی عنوان کرد: این برنامه زیر نظر هیأت انجمن‌های ورزشی شهرستان ماهنشان با همکاری اداره ورزش و جوانان  و انجمن مهرانه دندی انجام خواهد شد.

وی گریزی به زمان برگزاری این جشنواره زد و عنوان کرد: جشنواره آب و کف‌بازی روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ در محل زمین چمن مصنوعی شعر دندی و در دو سانس برای دختران و پسران ۴ تا ۱۰ ساله انجام شد.

وی بیان کرد: آب‌بازی یک سرگرمی جالب و سالم است که معمولاً در فصول گرم سال جهت ایجاد روحیه و نشاط به کودکان انجام می‌شود.

رئیس انجمن‌های ورزشی شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه آب‌بازی یکی از بازی‌های جذاب است که کودکان به آن تمایل بالایی دارند خاطرنشان کرد: آب‌بازی در رشد و ارتقاء یادگیری کودکان بسیار مفید است.

مرادی ادامه داد: از منافع و ثمرات دیگر آب‌بازی تخلیه هیجان کودک و فشار‌های و تنش‌هایی است که دارد و در نهایت زمینه‌ساز آرامش وی خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳