logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۰۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه عطاران زنجان خبر داد:

نظارت مستمر بر فعالیت عطاری‌های زنجان

نظارت-مستمر-بر-فعالیت-عطاری‌های-زنجان
رئیس اتحادیه عطاران زنجان با اشاره به فعالیت ۱۵۰ واحد عطاری مجوزدار در شهرستان زنجان گفت: بر فعالیت آن‌ها به صورت مستمر نظارت می‌شود.

منصور جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از نظارت مستمر بر فعالیت عطاری‌های شهرستان زنجان توسط بازرسان اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خبر داد و اظهار کرد: واحدهای متخلف پلمپ می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 عطاری مجوزدار در شهرستان زنجان فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: تمام عطاری‌هایی که در مرکز شهر هستند، دارای مجوزهای لازم بوده اما برخی از عطاری‌ها در شهرک‌های اقماری، بدون اخذ مجوز اقدام به فعالیت می‌کنند که این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس اتحادیه عطاران زنجان با بیان اینکه عطاری‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم، از حساسیت بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: این واحد‌های فاقد مجوز توسط بازرسی اتاق اصناف شناسایی شده و نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام می‌شود. همچنین، نیروهای انتظامی نیز بر فعالیت این واحدها نظارت دارند.

وی در ادامه افزود: فروش برخی از داروها در عطاری‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده و محرز شدن این تخلف توسط بازرسان، پرونده تخلف تشکیل شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

جعفری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عطاری‌ها، مراتب را به اتحادیه عطاران یا اتاق اصناف گزارش دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر