logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۰۳۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

دفاع از غزه جزو خطوط نظام است

دفاع-از-غزه-جزو-خطوط-نظام-است
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دفاع از حق مظلوم از جمله مظلومان غزه جزو خطوط اصلی نظام است و رئیس جمهور نیز این را در مصاحبه‌های خود بارها و به‌قوت بیان کرد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه رئيس جمهور کشور در انتخابات وعده‌هایی به مردم شریف ایران داد اظهار کرد: افراد جامعه با توجه به صحبت‌هایی که شد منتظر عملی کردن وعده‌ها از جانب رئیس جمهور کشور هستند‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در صحبت‌های خود به اعضای کابینه و اقدامات مثبت آن‌ها برای پیشرفت کشور تأکید داشت، تصریح کرد: پایبندی به وعده‌های مسئولان نسبت به مردم مهم است و این نشان از اطمینان اجتماعی مردم نسبت به فرد منتخب به پست ریاست جمهوری است. 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اعتماد یک سرمایه اجتماعی است که باید تقویت شود و مهم‌ترین وعده ریاست جمهوری جبهه مقاومت، مسئله غزه و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و آمریکا است که حامی اصلی رژیم صهیونیستی در این جنگ نابرابر است.

وی با بیان اینکه رئيس جمهور بعد از شهادت شهید هنیه ناراحتی خود را از این اتفاق ابراز کرد گفت: تمام تلاش خود را برای داشتن رابطه محکم با فلسطین و غزه به کار خواهد گرفت. سکوت در برابر مسئله غزه جایز نیست و کشورهای دیگر نیز نسبت به آن توجه داشته باشند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دفاع از حق مظلوم از جمله مظلومان غزه جزو خطوط اصلی نظام است و رئیس جمهور نیز این را در مصاحبه‌های خود بارها و به‌قوت بیان کرد.

وی بیان کرد: کشور ایران صدای واحد در برای مظلومان غزه است و امیدواریم رژیم منحوس صهیونیستی نابود شود تا جهان از وجود آن‌ها خلاصی یابد.

وی افزود: مسئله غزه و فلسطين هرگز فراموش شدنی نیست و رژیم کودک‌کش صهیونیستی با جنایاتی که در این سرزمین مرتکب شده‌اند روسیاه علم هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر