logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۰۳۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

تصادف موتورسیکلت در ماهنشان ۲ فوتی داشت

تصادف-موتورسیکلت-در-ماهنشان-۲-فوتی-داشت
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تصادف شاخ به شاخ دو موتورسیکلت در ماهنشان دو کشته داشت گفت: راکبان هر دو موتورسیکلت در تصادف جان باختند و سرنشینان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدحسن خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۳ در روستای پَری شهرستان ماهنشان در میسر فرعی به سمت دریاچه خندقلو دو موتور‌سوار در حرکت بودند که انحراف یکی از موتورسواران سبب برخورد شاخ به شاخ شده است‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه راکبان هر دو موتورسیکلت جان باختند ادامه داد: سرنشینان نیز جهت امر درمان به بیمارستان و مراکز درمانی اعزام شدند و اکنون بستری هستند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: موتورسیکلت‌ها به خصوص در روستاها باید به چراغ، پلاک و بیمه تجهیز باشند.

وی گریزی به نقش والدین در زمینه کنترل فرزندان زد و بیان کرد: والدین باید فرزندان خود را کنترل و توجیه کنند و بر هیجان خود تسلط داشته باشند.

خلجی با تاکید بر اینکه مردم به‌ویژه جوانان در حوزه راهنمایی و رانندگی احساس خطر نمی‌کنند یادآور شد: نداشتن ترس زمینه ایجاد خطر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات و کنترل‌هایی که در جاده‌های اصلی داشتیم منجر به کاهش تصادفات شده است عنوان کرد: در شرایط کنونی اکثر تصادفاتی که اتفاق می‌افتد در محورهای روستایی و فرعی است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان ابراز کرد: مردم در این محور‌ها چون پلیس حضور ندارد تصور می‌کنند که مشکلی نیست ولی برای حفظ سلامتی خود و دیگران باید قوانین را رعایت و هیجان خود را کنترل کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر