logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۴۰۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

وفاق‌ ملی جریانات سیاسی را یک‌جا جمع کرد

وفاق‌-ملی-جریانات-سیاسی-را-یک‌جا-جمع-کرد-
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه دولت باید تلاش کند تا کم‌تر به سمت حواشی و چالش کشیده شود، گفت: امروزه دولت شعاری به نام وفاق ملی دارد که موجب شده جریانات سیاسی یک‌جا جمع شوند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی، دولتی مردمی است که اغلب آحاد جامعه و واجدان شرایط در انتخابات مشارکت داشتند، اظهار کرد: شیوه انتخابات در کشور به صورت دموکراسی است که جزو با افتخارترین روش‌های انتخاباتی در دنیا است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مردم همیشه پای کار نظام بوده و در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارند و چون انقلاب، انقلاب مردمی است مشارکت در آن مهم است ابراز کرد: مسئولان هم باید در خدمت مردم باشند با این شرایط مردم از اعضای کابینه منتخب انتظاراتی دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اولین انتظار مردم از منتخب خود و اعضای کابینه، ولایت‌مداری است اگر هر دولتی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرده؛ پیروز و موفق بوده و به اهداف خود رسیده است.

وی تصریح کرد: هر دولتی هم که به فرمایشات رهبر انقلاب گوش فرا ندهد آسیب خواهد خورد بنابراین ولایت‌مداری و پیروی از ایشان رمز موفقیت در امور کشورداری است.

کرمی با اشاره به اینکه دولت هم باید بر اصول انقلاب پافشاری داشته باشد تا بتوانند موفق عمل کند گفت: این اصول و اهداف کلی است که در راستای سیاست‌های نظام، اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده است، رئیس جمهور و اعضای کابینه در حوزه کشورهای غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی را نباید به رسمیت بشناسد که این خود جزو مؤلفه‌‌های اصلی دولت است.

وی بیان کرد: در بحث کاهش تورم، کنترل گرانی‌ها، بحث اشتغال و ازدواج مردم انتظاراتی دارند تا تحولی در زندگی ایجاد شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ابراز کرد: دولت باید تلاش کند تا کم‌تر به سمت حواشی و چالش کشیده شود. امروزه دولت شعاری به نام وفاق ملی دارد که موجب شده جریانات سیاسی یک‌جا جمع شوند.

کرمی با بیان اینکه در بین وزرای انتخابی رئیس جمهور تقریباً از تمام جناح‌ها مشارکت دارند، خاطر‌نشان کرد: اتحاد در جامعه امری مهم است که باید مد نظر باشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر