logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۴۰۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان مطرح کرد:

۳۵۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد ماهنشان

۳۵۷-دانش‌آموز-تحت-پوشش-کمیته-امداد-ماهنشان
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان گفت: تعداد ۳۵۷ دانش‌آموز تحت پوشش هستند و این نهاد چه در زمینه ارائه خدمات تحصیلی و چه در زمینه کمک‌هزینه تحصیلی خدمات هدفمندی ارائه می‌دهد.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: تعداد ۳۵۷ دانش‌آموز ماهنشانی تحت پوشش کمیته امداد برای ارائه خدمات و کمک‌هزینه تحصیلی هستند.                               

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: کمیته امداد چه در زمینه ارائه خدمات تحصیلی و چه در زمینه کمک‌هزینه تحصیلی خدمات هدفمندی ارائه می‌دهد‌.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان خاطرنشان کرد: این نهاد با توجه به برنامه‌ریزی فرهنگی برای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش از ظرفیت‌های مختلفی استفاده می‌کند‌.

 ملکی گریزی به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در شهرستان ماهنشان زد و عنوان کرد: حمایت کمیته امداد از افراد بازمانده از تحصیل و همچنین تقویت دروس دانش‌آموزان را از برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۷ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در مدارس دولتی در حال تحصیل هستند یادآور شد: این نهاد برای حمایت از دانش‌آموزانی که قصد دارند وارد سمپاد شوند و همچنین برای انتخاب رشته پایه نهمی‌ها و برای هنرستانی‌ها و هم دانش‌آموزان رشته‌های نظری به تفکیک هر رشته‌ برنامه‌های ویژه تحصیلی مدنظر دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان افزود: براین اساس این دسته از دانش‌آموزان در طرح‌های تحصیلی کمیته امداد توسط تیم‌های تخصصی مورد حمایت تحصیلی (شامل دارا بودن از پشتیبان تحصیلی، برنامه‌های کتب درسی، مشاوره و برنامه‌ریزی و آزمون‌های مختلف) قرار دارند و در مقطع کنکور نیز برای این افراد انتخاب رشته انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر این خدمات و کمک هزینه‌های تحصیلی به صورت متغیر و هدفمند به دانش‌آموزان پرداخت خواهد شد و بخشی از این کمک‌‌هزینه‌های تحصیلی برای اردوهای تحصیلی‌شان صرف می‌شود.

 ملکی بیان کرد: به طور مثال در سال جاری  تعداد ۳۵ دانش‌آموز به اردوهای آموزشی تربیتی و زیارتی اعزام شدند و در آن‌جا برنامه‌ریزی‌های تحصیلی و انگیزشی نیز برایشان انجام شد.

 وی با اشاره به‌ پیش‌رو بودن بازگشایی مدارس و به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش آموزان نیازمند و همچنین تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری از همه خیران و نیکوکاران خواست در امر خداپسندانه تهیه لوازم‌التحریر و ملزومات آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند مشارکت داشته باشند‌.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان گریزی به توزیع پک تحصیلی در میان دانش‌آموزان زد و افزود: در سال گذشته تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد مقدس از پک تحصیلی برخوردار شدند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر