logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۰۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های ابهر و خرمدره خبر داد:

کشف ترقه و فشفشه قاچاق در خرمدره

کشف-ترقه-و-فشفشه-قاچاق-در-خرمدره
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های ابهر و خرمدره گفت: ۴۴۲ هزار و ۲۶۰ عدد فشفشه و ترقه توسط عوامل پلیس آگاهی خرمدره کشف شد.

رضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: ۴۴۲ هزار و ۲۶۰ عدد فشفشه و ترقه و ۵۸۹ عدد انواع جامدادی خارجی قاچاق از یک دستگاه خاور هیوندا توسط عوامل پلیس آگاهی خرمدره کشف شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ضبط کالا و معدوم‌سازی بخشی از کالای مکشوفه، افزود: قاچاقچی به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های ابهر و خرمدره از مشارکت فعال و مثبت عموم مردم در ارتقاء سطح امنيت اقتصادی و اجتماعی جامعه تقدير کرد و ادامه داد: بر اين باوريم که مقابله جدی با مخلان بخش اقتصادی می‌تواند اثرات بسيار مطلوبی در رونق اقتصادی و بهبود وضعيت معيشتی جامعه داشته باشد.

وی با تأکید براینکه هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد محترقه خارجی و قاچاق بدون اخذ مجوز ممنوع است، گفت: لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا به‌ویژه موادمحترقه و منفجره در سطح صنوف و اماکن دیگر موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر