logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۰۳۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

سلطانیه ظرفیت ایجاد پیست سوارکاری بین‌المللی دارد

سلطانیه-ظرفیت-ایجاد-پیست-سوارکاری-بین‌المللی-دارد
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود چمن‌های طبیعی در شهر سلطانیه این شهر ظرفیت ایجاد پیست بین‌المللی را دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور علیمردانی ظهر امروز در اولین نشست خبری با خبرنگاران، گفت: افتخار می‌کنیم که خبرنگارانی داریم که وقایع را به درستی در صفحه تاریخ ثبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اخبار در سطح دنیا با سرعت در حال انتشار است، افزود: نقش یک خبرنگار توانمند در عرصه تشخیص و نگارش صحیح افکار  در جامعه بسیار مهم است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه خبری می‌توانند در گردش آزاد اطلاعات خبررسانی کنند، تأکید کرد: این گردش آزاد اطلاعات سبب تداوم روشن‌گری اخبار می‌شود و همین وقایع‌نگاری باعث شد نقش سالار شهیدان در تاریخ ثبت شود.

علیمردانی با تأکید براینکه از جامعه خبری انتظار داریم از اعتبار خبرنگاری دفاع کنند، تصریح کرد: برخی افراد به جای اینکه به نقد فساد در جامعه بپردازند به این مسائل که ارزش خبری ندارد دامن می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: طی دو ماه فعالیت بنده در صحن مجلس، مطالبات مردمی عنوان شده که این موضوع به مذاق برخی خوش نیامده است ولی جامعه خبری افرادی را که به دنبال شایعه‌پراکنی و دنبال اهمال فشار به خواسته‌های فردی خود هستند را رسوا کرده و از اعتبار خبرنگاران دفاع کنند‌.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را در استان نداریم، بیان کرد: مهم‌تر از گنبد سلطانیه چمن این شهر است که ۷۰۰ سال پیش مغول‌ها به اهمیت آن پی بردند و به سلطانیه مهاجرت کرده و این موضوع سبب جذب گردشگر خارجی شده است، بنابراین باتوجه به اهمیت موضوع با وزرای میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در جهت احیاء این چمن‌ها مذاکره صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد شده که بخشی از این چمن‌ها به پیست سوارکاری بین‌المللی اختصاص دهند، افزود: سوارکاری ورزشی جذاب بوده و بخش خصوصی می‌تواند بعد از دریافت مجوز با اجرای  این پروژه موجب رونق گردشگری در شهر سلطانیه شود.

علیمردانی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه می‌توانیم تجارت اسب‌های دارای نژاد را انجام دهیم، عنوان کرد: با همکاری سازمان ذخایر ژنتیکی نیز با ذخیره ژن اسب‌ها، می‌توانیم ژن‌ها را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر