logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۰۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پژوهشگر مسائل سیاسی و اجتماعی:

رئیس جمهور برنامه‌ای منسجم داشته باشد

رئیس-جمهور-برنامه‌ای-منسجم-داشته-باشد
پژوهشگر مسائل سیاسی و اجتماعی گفت: پزشکیان در جلسه‌ای که با اعضای مجلس داشت پیرامون موضوع اعضای کابینه صحبت‌هایی کرد و تأکید شد تا وی برنامه‌ای منسجم برای اداره کشور داشته باشد.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه کابینه‌ای که توسط رئیس جمهور انتخاب شده به نام کابینه وفاق ملی است، «وفاق ملی یعنی دست‌برداشتن از اختلافاتی که جز بر پایه نفسانیت شکل نگرفته است» و «باید فرصت حضور مشارکت برای کسانی که تاکنون در حاشیه بوده‌‌‌اند فراهم شود» اظهار کرد: باید در نظر داشت که از همه گرایش‌ها و دولت‌های قبلی در دولت وی حضور دارند و از آن‌ها استفاده شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعضای کابینه منتخب باید همسو برنامه دولت باشد تا بتوانند برای جامعه مثمرثمر واقع شوند گفت: برای مفید بودن ملاک‌های که مقام معظم رهبری در بیانات خود در ارتباط با انتخاب اعضای کابینه در نظر گرفته‌اند باید عمل شود.

مدرس و پژوهشگر مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان کرد: در جلسه‌ای که مقام معظم رهبری با هیأت دولت داشتند فرمودند؛ برخی از افراد کابینه را تأیید و برخی دیگر را تأکید کردم که نشان می‌دهد نظر رهبر انقلاب نیز در انتخاب اعضای کابینه دولت پزشکیان لحاظ شده است و از رهنمودهای ایشان برای داشتن جامعه‌ای سرشار از موفقیت استفاده شده است.

وی با اشاره اینکه کابينه وفاق ملی شکل گرفته تا بتواند عملکرد محسوس و قابل قبول برای مردم و جامعه باشد تصریح کرد: اکنون بیش از سه ماه است که دولت به نوعی درگیر کارهای انتخاب بوده و امیدواریم اعضای کابینه منتخب بتوانند کشور را با تدابیر درست و منطقی پیش ببرند.

مدرس و پژوهشگر مسائل سیاسی و اجتماعی بیان کرد: پزشکیان در جلسه‌ای که با اعضای مجلس داشت گفت که تمام شاخصه‌های اصلی در انتخاب اعضای کابینه مناسب در نظر گرفته شده است و رئیس جمهور باید برنامه‌ای منسجم برای توسعه کشور داشته باشد.

احمدی افزود: داشتن برنامه‌ریزی در امور کشورداری از وظایف اصلی رئیس جمهور و اعضای کابینه وی است که برنامه دقیق نشان از توانمندی داشته و وفاداری به ملت و کشور لحاظ شود.

احمدی گفت: از جمله دغدغه امروز مردم وضعیت اقتصاد و مسکن است که باید برنامه‌های کوتاه و بلند مدت لحاظ شود و توجه خاص به آن صورت گیرد.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور مشکلات مردم را در رأس امور قرار دهد و سعی شود برای کاهش فشارها بر مردم مخصوصاً بر روی قشر ضعیف جامعه تلاش کند و این امر نیاز به حرکت جهادی و شبانه‌روزی دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر