logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۴۰۲۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور:

دانشگاه‌ها در حوزه ترویج نماز مورد تاکید هستند

دانشگاه‌ها-در-حوزه-ترویج-نماز-مورد-تاکید-هستند
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها در حوزه ترویج نماز مورد تاکید هستند، گفت: حوزه‌های فرهنگی، ماموریت و وظایف خود را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل نو دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور سرگزی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر ستاد اقامه نماز زنجان اظهار کرد: سی‌امین اجلاس نماز در زنجان برگزار شد و این یک حرکت مبتکرانه است که به‌عنوان الگوی موفق در شهرهای دیگر نیر کاربرد دارد‌.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: گروه‌های مختلفی در امر ترویج و توسعه نماز در استان دخیل بودند به طوری که در این فرهنگ‌سازی از مدارس و آموزش و پرورش و سازمان‌های دیگر پای کار بودند که تعامل در این زمینه ایجاد شده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: استان زنجان پیشگام در عرصه نماز است و تمامی حوزه‌های فرهنگی، مأموریت و وظایف خود را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل جدید انقلاب در نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها در حوزه ترویج نماز مورد تاکید هستند، تصریح کرد: تمامی حوزه‌های فرهنگی، ماموریت و وظایف خود را نسبت به تقویت و رونق نماز در بین نسل نو دنبال کنند.

سرگزی با تاکید بر اینکه برای ترویج اقامه نماز باید اقدامات از مدارس شروع شود، بیان کرد: با تشریح و تبیین فلسفه نماز برای دانش‌آموزان علاقه آن‌ها را به این فریضه دینی می‌توان افزایش داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر