logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۰۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد:

اجرای بیش‌ترین اقدامات ستاد اقامه نماز در مدارس

اجرای-بیش‌ترین-اقدامات-ستاد-اقامه-نماز-در-مدارس
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۸۰ درصد اقدامات ستاد اقامه نماز در مدارس استان بوده و سال گذشته ۱۲ هزار اردوی نمازی برای دانش‌آموزان تنظیم و اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام علی یوسفی در جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید ستاد اقامه نماز زنجان که در سالن زیتون برگزار شد، با بیان اینکه ستاد اقامه نماز فضایی مؤمنانه و دغدغه معنوی بین آحاد مردم است و این ستاد در استان مملو از صفا و صمیمیت است گفت: هدف اصلی ستاد اقامه نماز ترویج فرهنگ نماز در جامعه است تا بتوان کارهای خالصانه در این زمینه انجام داد.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: در ستاد اقامه نماز سعی می‌شود با کم‌ترین امکانات بیش‌ترین بهره‌وری صورت گیرد تا ترویج نماز در بین مردم مخصوصاً نسل‌های جدید انقلاب پررنگ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: از تمام عوامل و مسئولان در مسئله ترویج نماز در استان تشکر و قدردانی دارم و باید در نظر داشت ستاد اقامه نماز با کمبود نیرو مواجه است و مسئولان زیادی در ترویج نماز همپا و همگام با ما حرکت کردند و این حرکت نتیجه‌بخش بود.

وی ابراز کرد: رسالت اقامه نماز ترویج و فرهنگ نماز در بین اقشاری چون اداره‌ها، سازمان، دانشگاه، مساجد و مدارس و... بوده که با همکاری تمام ارگان‌های ذی‌ربط توانستیم اقدامات مهم در این زمینه در استان انجام دهیم و هدف اصلی در این موارد رسالت اقامه نماز است.

یوسفی خاطر‌نشان کرد: به برکت تلاش تمام مجموعه‌ها در استان اتفاقات مثبتی در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز صورت گرفته است که می‌توان به بحث‌های دانش‌آموزی اشاره داشت، ۸۰ درصد اقدامات ستاد اقامه نماز در این زمینه در مدارس بوده و سال گذشته ۱۲ هزار اردوی نمازی برای دانش‌آموزان تنظیم و اجرا شده و در کل می‌توان گفت که خروجی خوبی در این مهم انجام شده است.

وی گفت: اجلاس سراسری نماز به برکت شهید رئیسی در زنجان برگزار شد که مایه افتخار استان بود و حضور پر خیر و برکت شهید رئيسی در این اجلاسیه بسیار مفید، خاص و قابل استفاده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: همت شهید آیت‌الله رئيسی به صورت ویژه در بحث ترویج نماز امری جدی بود و به برکت حضور ایشان توانستیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر