logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۰۲۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بازگشایی خیابان امیرکبیر خرم‌دره بعد از 30 سال

بازگشایی-خیابان-امیرکبیر-خرم‌دره-بعد-از-30-سال
شهرداری خرم‌دره با تملک و بازگشایی زمین‌های مشکل‌ساز در خیابان‌های شریعتی و امیرکبیر شمالی، پس از سال‌ها مشکلات عبور و مرور شهروندان را برطرف کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نبض سحر، یکی از معضلات ترافیکی که چندین سال بود در شهر خرم‌دره لاینحل مانده بود، امروز با تملک شهرداری و رضایت مالکان این مسیر برطرف شد. این مسیر که از خیابان شهیدکاظمی می‌گذرد، خیابان امیرکبیر شمالی را به امیرکبیر جنوبی وصل می‌کند و بار ترافیکی و سهولت رفت و آمد را در شهر ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید

امیرهوشنگ نوری‌آرا در حاشیه افتتاح بازگشایی خیابان امیرکبیر خرم‌دره اعلام کرد: یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری، تملک و بازگشایی زمین وراث مرحوم نجاتی در انتهای خیابان شریعتی بوده است. این پروژه که در راستای حل مشکل ۳۰ ساله این مسیر انجام شده، اهمیت زیادی برای مدیریت شهری دارد.

وی همچنین تاکید کرد: تملک املاک یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است و با توجه به اعتبارات هزینه شده، خدمات انجام گرفته در این پروژه‌ها بسیار مفید خواهند بود.

شهردار خرمدره به پروژه بازگشایی ۳۲ متری امیرکبیر شمالی نیز اشاره کرد و توضیح داد: ملک آقای عزیزی که در این مسیر قرار داشت، سال‌ها مانعی برای عبور و مرور اهالی بود. با تلاش‌های چند ساله و برگزاری جلسات متعدد، تملک این ملک بر اساس طرح تفصیلی و قوانین موجود انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتمام عملیات اجرایی و تملک سایر املاک در این مسیر، مشکلات زیادی که اهالی منطقه با آن مواجه بودند، برطرف شود.

نوری‌آرا بیان کرد: افتتاح این پروژه‌ها موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد و بسیاری از پروژه‌های شهرداری نیز در طول سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید که این اقدامات قطعاً رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی خرمدره همچنین تأکید کرد: مدیریت شهری تا آخرین لحظه مسئولیت خود از خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر