logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۴۰۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خبر داد:

کاهش خانوارهای نفت سفید‌سوز در ماهنشان

کاهش-خانوارهای-نفت-سفید‌سوز-در-ماهنشان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: تعداد خانوارهای نفت سفید‌سوز در سطح شهرستان ماهنشان به‌دلیل گازکشی‌های انجام شده کاهش داشته و سهمیه خانوارهایی که از نفت سفید استفاده می‌کنند به‌صورت ماهانه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: تعداد خانوارهای نفت سفید‌سوز در سطح شهرستان ماهنشان به‌دلیل گازکشی‌های انجام شده کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سهمیه خانوارهایی که از نفت سفید استفاده می‌کنند به‌صورت ماهانه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود افزود: معمولاً سهمیه هر ماه جمع‌آوری می‌شود و بیش‌تر در فصول سرد سال شارژ می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه بعد از شارژ سوخت‌ها بازدیدهای میدانی لازم از خانوارها و روستاهای صعب‌العبور انجام می‌شود تاکید کرد: اگر سوخت توزیع شده کم باشد و خانوارها در مضیغه قرار داشته باشند سهمیه فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود.

وی گریزی به سوخت کامیون‌های فعال در منطقه ماهنشان زد و ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ماهنشان معدن‌خیز است، معادن فراوانی در این شهرستان وجود دارد و به‌واسطه معادن و کارخانه‌های فرآوری سرب و روی کامیون‌های فراوانی در این منطقه تردد می‌کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه ما موظف به تأمین نفت‌ گازسوز این کامیون‌ها هستیم اظهار کرد: در ماه‌های گذشته کامیون‌دارانی وجود داشتند که از سهمیه شارژ شده در کارت خود گلایه داشتند.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده مشخص شد آن دسته از کامیون‌هایی که سوخت کم داشتند در سامانه راهداری ثبت‌نام نکرده بودند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: با توجه به راهنمایی‌های انجام شده این کامیون‌ها در سامانه راهداری ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: با این اقدام مشکل سوخت کامیون‌ها برطرف شده و در برخی موارد در آخر ماه کامیون‌ها سوخت اضافی دارند.

حبیبی با تاکید بر اینکه کامیون‌دارانی که سوخت آن‌ها کافی نیست کارت سوخت خود را بررسی کنند و اگر فعالیت آن‌ها برون شهری باشد در سامانه راهداری ثبت‌نام کنند ادامه داد: در صورتی که فعالیتشان درون شهری بوده در سامانه شهرداری ثبت‌نام کنند تا سوخت کافی برایشان شارژ شود.

وی گریزی به وجود کپسول‌های مایع در سطح شهرستان ماهنشان زد و ابراز کرد: ما تعداد متعددی وانت‌نیسان شناسایی کردیم که به این شهرستان کپسول‌های گاز مایع حمل می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه تجهیزات گاز مایع در مسیر نزدیک به ماهنشان قرار دارد افزود: به هر میزانی که گاز مایع در این شهرستان نیاز باشد می‌توانند با قیمت دولتی دریافت کنند.

وی عنوان کرد: از بابت گاز مایع هیچ‌گونه کمبود و مشکلی نداریم و نارضایتی و شکایتی در این زمینه ثبت نشده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر