logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۰۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

وفاق ملی حول ولایت فقیه و قانون باشد

وفاق-ملی-حول-ولایت-فقیه-و-قانون-باشد
امام جمعه جمعه زنجان گفت: آغاز کار دولت چهاردهم شعار وفاق ملی بوده که باید حول ولایت فقیه و قانون اساسی باشد و امیدواریم این روند تا پایان کار دولت ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ آیت‌الله علی خاتمی در  خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با بیان اینکه داشتن پیوست عدالت در برنامه‌ها و اقدامات همواره مورد تأکید مقام معظم ولایت نسبت به تمام دولت‌ها بوده است اظهار کرد: آغاز کار دولت چهاردهم شعار وفاق ملی و کابینه وفاق ملی بوده که باید حول ولایت فقیه و قانون اساسی باشد و امیدواریم این روند تا پایان کار دولت ادامه پیدا کند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین با مشارکت پر شور مردم به عشق ابا عبدالله‌الحسین (ع)، خیران و هیأت‌های مذهبی با شکوه بیشتر برپا شد افزود: از دست‌اندکاران این برنامه عظیم که در هوای گرم جانانه به زائران سیدالشهدا (ع) خدمت کردند تشکر می‌کنم.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: مردم عزیز در مصرف برق صرفه‌جویی کنند چراکه به دلیل عدم مصرف بهینه برق برخی واحد‌های صنعتی دچار مشکل و تعطیلی شده‌اند که باید نسبت به صرفه‌جویی در برق و انرژی توجه و دقت لازم انجام شود.

وی ابراز کرد: همانطور که مستحضر هستید در سال جهش تولید هستیم و اگر واحدهای تولیدی با مشکل مواجه شوند روند خوبی پیش‌بینی نمی‌شود و عواقب ناخوشایندی را در کشور شاهد خواهیم بود. 

خاتمی عنوان کرد: ۹ شهریور ماه روز تجلیل از اسرا و مفقودان و سالروز مفقود شدن امام موسی‌صدر است که کشورهای استکبار ستیز و عوامل دخیل در آن هنوز خبر قطعی از سرنوشت این شخصیت کم‌نظیر انعکاس نداده‌اند. 

 وی افزود: باید در نظر داشت در تقویم ۱۰ شهریور ماه روز بانک‌داری اسلامی است که امام خمینی (ره) بر ضرورت بانک‌داری اسلامی توجه و تأکید زیادی داشتند و در سال ۱۳۶۲ قانون بانک‌داری اسلامی و بدون ربا در کشور تصویب شد.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: ۱۷ شهریور ماه نیز سالروز آغاز جنگ جهانی دوم است با اینکه در آن برهه ایران اعلام بی‌طرفی از جنگ را داشت در اثر بی‌کفایتی حاکمان وقت، کشور تحت اشغال انگلیس و شوروی از شمال و جنوب در آمد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر