logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۰۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت ابهر:

عملیات اربعین رژیم صهیونسیتی را تحقیر کرد

عملیات-اربعین-رژیم-صهیونسیتی-را-تحقیر-کرد
امام جمعه موقت ابهر گفت: صبحگاه روز اربعین حسینی حزب‌الله لبنان با عملیات اربعین را ترتیب داد و با توسل به سیدالشهداء علیه‌السلام رژیم صهیونسیتی را تحقیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ضمن دعوت  نمازگزاران به رعایت تقوا گفت: اربعین اباعبدالله علیه‌السلام را پشت سر گذاشتیم و با این پیاده‌روی عظیم دنیا متوجه عظمت قیام سیدالشهداء علیه‌السلام شد، در این پیاده‌روی عظیم از کل دنیا شرکت کردند، از مسئولان درخواست داریم که تدبیری بیندیشند بیش از ۴ میلیون نفر ایرانی در این مراسم حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

وی به عملیات اربعین حزب‌الله لبنان گریزی زد و گفت: در صبحگاه روز اربعین حسینی حزب‌الله لبنان با عملیات اربعین را ترتیب داد و با توسل به سیدالشهداء علیه‌السلام رژیم صهیونسیتی را تحقیر کرد.

امام جمعه موقت ابهر با بیان اینکه حزب‌الله لبنان در انتخاب مراکز جاسوسی و راداری رژیم صهیونسیتی بسیار هوشمندانه عمل کرد، افزود: با پرتاب ۳۴۰ فروند موشک و ۱۰۰ پهپاد در این عملیات شرکت کردند که موفقیت‌آمیز بود که رژیم صهیونسیتی روی آن سرپوش گذاشته ولی علائم موجود نشان‌دهنده پیروزی این عملیات است.

وی با تأکید براینکه رژیم صهیونسیتی انتشار هرگونه خبر از اصابت موشک‌ها را ممنوع اعلام کرده است، تصریح کرد: چهره مضطرب فرماندهان در اتاق جنگ، تعطیلی نیروگاه‌ها، بازشدن پناهگاه‌ها در تمام شهرها نشان‌دهنده این پیروزی است.

شاهسوندی به رأی اعتماد مجلس به همه وزرای پیشنهادی دولت اشاره کرد و بیان داشت: این مسئله در طول تاریخ ایران بی‌نظیر بوده و شرایط داخلی و خارجی کشور اقتضا می‌کند دولتی قوی پای کار بیاید.

وی به بیانات رهبری اشاره کرد و عنوان کرد: حضرت آقا تأکید داشتند چهار سال مثل برق و باد می‌گذرد بنابراین دولت فرصت تلاش برای مردم را از دست ندهد و همانند شهید آیت‌الله رئیسی که خدمات ارزنده‌ای در طول سه سال داشتند خوب کار کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر