logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۴۰۲۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار ابهر مطرح کرد:

تبعیض در ارائه مجوز استخدام به شهرداری ابهر

تبعیض-در-ارائه-مجوز-استخدام-به-شهرداری-ابهر
شهردار ابهر گفت: با توجه به اینکه در شهرداری ابهر با کمبود نیرو مواجه هستیم در خصوص دریافت مجوز استخدام تبعیض صورت می‌گیرد.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: شهرداری ابهر در سیستم اداری دارای درجه ۹ است و برای ۱۴۰ هزار نفر جمعیت شهرستان ابهر ۳۱۰ نیرو در شهرداری مشغول به کار هستند. به دلیل تبعیض‌هایی که وجود داشته، اجازه جذب نیرو به شهرداری ابهر داده نشده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهرداری ابهر در طی پنج سال گذشته ۳۷۰ نیرو داشته است، افزود: این نیروها طی این سال‌ها بازنشسته شدند، بنابراین در خدمات شهری، فضای سبز و اجرائیات در بحث نیرو دچار مشکل هستیم.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه ۶ ماه است قول مجوز استخدام ۲۵ نیروی آتش‌نشان را به شهرداری دادند، تأکید کرد: از طریق تهران و استان اقدام کردیم اما این امر محقق نشده، در حالی که در استان‌های قوی‌تر مانند اصفهان این کار انجام شده است.

وی تصریح کرد: نامه درخواست مجوز استخدام نیرو در شهرداری ابهر تا برنامه و بودجه نیز رفته است، از نماینده شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس درخواست داریم که به ما در این زمینه کمک کنند تا مجوز استخدام ۲۴ آتش‌نشان را دریافت کنیم.

حیدری به بحث بازآفرینی شهری گریزی زد و عنوان کرد: در بحث بازآفرینی شهری همه امور مربوطه در منطقه، محله و خیلی فراتر از استان کار انجام شده و از نماینده شهرهای ابهر، خرمدره و سلطانیه می‌خواهیم که به ما در جذب اعتبار ملی کمک کند، این اعتبار ملی هر سال به شهر زنجان داده می‌شود.

 وی با بیان اینکه برای طرح بازآفرینی با مشاور توافقاتی انجام شده است، تأکید کرد: کوچه حاجی‌خانی و شهید داودی شناط جزو طرح بازآفرینی یا بافت فرسوده شهر ابهر بوده و مصوب استانی هم دارد، برای تهیه طرح آن نیاز به اعتبارات استانی است که با جذب اعتبار، ترافیک و معضلات آن نیز حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ به جای اینکه طرح بازبینی شهر ابهر مصوب شود، چون مغایرت زیاد بوده در شورای عالی معماری شهرسازی، طرح تفصیلی شهر با همان مغایرت‌ها به عنوان طرح جامع شهر ابهر مصوب شد و این باعث شد طرح ۱۰ سال عقب بیفتد ولی اعضای شورای شهر ابهر پیگیر شده و از وزیر کشور مجوز دریافت کردند که طرح جامع مجدداً به جریان بیفتد و با تعیین مشاور طرح جامع را تهیه شود و کل محدوده شهر افزایش پیدا می‌کند.

 شهردار ابهر با بیان اینکه قرارداد سرمایه‌گذار در پارک پردیس سه ماه دیگر به اتمام می‌رسد، بیان داشت: طی این سال‌ها کار زیادی هم در این پارک انجام نشده و نیاز به سرمایه‌گذار برای این پارک وجود دارد.

وی با ساماندهی رودخانه ابهررود گریزی زد و گفت: نیاز است با آب منطقه‌ای قراردادی بسته شود و با توجه با ظرفیت سد کینه‌ورس، حاشیه رودخانه ابهررود را ساماندهی کنیم تا محلی برای تفریح، تجارت و گردشگری شود.

وی عنوان داشت: در شورای ترافیک شهرستان زیرگذر و روگذر در بلوار خرمشهر تصویب شده که نیاز به سرمایه‌گذار دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر