logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۰۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره مطرح کرد:

کنترل تورم اصلی‌ترین محمل عدالت در کشور

کنترل-تورم-اصلی‌ترین-محمل-عدالت-در-کشور-
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: در وضعیت فعلی جامعه که طبقه متوسط و محروم درگیر تورم هستند، کنترل آن اصلی‌ترین محمل عدالت به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخاب اعضای کابینه دولت، برداشت‌های انحرافی از رهنمودهای ایشان نسبت به کابینه را اصلاح کرد اظهار داشت: چنانچه قبلاً هم فرموده‌اند؛ ایشان از دخالت موردی در امور اجرایی به جز موارد ضرورت پرهیز دارند. 

بیشتر بخوانید

وی گفت: مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند؛ «بنده تعدادی را که می‌شناختم و یا در مورد صلاحیت آن‌ها از منابع مورد وثوق مطمئن شده بودم، تأیید و بر برخی اسامی تأکید کردم اما درباره تعداد بیش‌تری که نمی‌شناختم گفتم نظری ندارم.»

امام جمعه شهرستان خرمدره افزود: شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور، انتخاب همکارانِ جوان، مؤمن، انقلابی، متعهد و پرانگیزه حکم‌رانی خردمندانه با رجوع به کارشناس حضور در بین مردم و رفتن به سفر استانی و ...از ویژگی‌های اعضای کابینه است که باید در انتخابت افراد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از تأکیدات اساسی و همیشگی رهبر معظم انقلاب بر دولت‌ها، عدالت‌محوری است که دولت چهاردهم هم باید به آن توجه جدی داشته باشد ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین محورهای عدالت، عدالت اقتصادی است و آن این است که تناسب عادلانه بین درآمد و هزینه عموم افراد جامعه وجود داشته باشد.  

امام جمعه شهرستان خرمدره عنوان کرد: در وضعیت فعلی جامعه که طبقه متوسط و محروم درگیر تورم هستند، کنترل تورم اصلی‌ترین محمل عدالت به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر