logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۲۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دشمن برای پیری جمعیت کشور برنامه دارد

دشمن-برای-پیری-جمعیت-کشور-برنامه-دارد
امام جمعه شهرستان طارم گفت: دشمن برای پیری زود هنگام جمعیت کشور برنامه دارد و علاج این پیری، فرزندآوری و احیای آن است که باید در رأس امور قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه در هفته دولت پروژه‌های مختلفی در شهرستان طارم اعم از عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی افتتاح و کلنگ خورد اظهار کرد: خدمت به مردم نعمت است و باید قدر آن را دانست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فضای مجازی باید قانون‌مند باشد و جولانگاه بی‌عفتی نباشد افزود: دشمن برای پیری زود هنگام جمعیت کشور برنامه دارد و علاج این پیری فرزندآوری و احیای آن است که باید در رأس امور قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: حزب‌الله لبنان ضربه سختی بر پیکره رژیم منحوس صهیونیستی وارد کرده و هنوز اطلاعات دقیق از آن منتشر نشده است و این ضربه‌ها بیش‌تر به پایگاه‌های جاسوسی و امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بداند توسط جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام نابود خواهد شد ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی از هیچ جنایتی در غزه دریغ نمی‌کند و بعد از غزه کرانه باختری را هدف قرار داده است.

منصوری عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در این جنایات تنها نیست بلکه از حامیان خود آمریکا و کشورهای غربی حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: در خود آمریکا نیز مردم مخالف حمایت‌های دولت از رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

امام جمعه شهرستان طارم فرا رسیدن رحلت رسول اکرم محمد مصطفی (ص)، شهادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را خدمت آحاد مردم تسلیت گفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر