logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۴۰۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماهنشان:

همراهی ملت با دولت نشان اقتدار است

همراهی-ملت-با-دولت-نشان-اقتدار-است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان گفت: همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی‌ایالویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن‌جا که جان خویش را بر سر آن نهاد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولت است تصریح کرد: دولتی که حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها تن از ملت خود را همراه دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان بیان کرد: هفته دولت، هفته افتخار و سربلندی دولتی است که تمام همتش، خدمت به محرومان جامعه و رفع نیاز دردمندان و مستمندان است.

صبحی با بیان اینکه شهیدان رجایى و باهنر تشکیل‌دهندگان نخستین دولت ایران پس از یک‌دست شدن جمهورى اسلامى ایران هستند اظهار کرد:  پس از خروج دولت‌مردان عصر حکومت موقت و دولت ابوالحسن‌بنى‌صدر این حکومت استقرار یافت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه دولت رجایى و باهنر آغاز عصر تازه جمهورى اسلامى به شمار می‌رود ادامه داد: این هفته، فرصتى است تا قدری تأمل کنیم و به آن‌چه در گذر شتاب‌زده زمان پنهان مانده، نظر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور همچون شهید آیت‌الله رئیسی را ارج نهیم.

صبحی گریزی به ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی زد و عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (ره)، از خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی می‌توان به خستگی‌ناپذیری، صبور و اهل مدارا بودن، صریح بودن در بیان مواضع انقلابی و دینی و مردمی بودن ایشان اشاره کرد.

وی ابراز کرد: این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد و باید خدمت‌هاى نادیدنى دولت‌مردان خدمت‌گزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گفته و راه و تفکر آن دو شهید بزرگوار در دولت فعلی همچنان ادامه پیدا کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان اذعان کرد: همراهی ملت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است.

وی ادامه داد: این رابطه، تا هنگامی که دولت یک دولت ارزشی و خدمت‌گزار باشد پایدار خواهد بود.

صبحی افزود: امام علی (ع) در قالب نامه‌ای به مالک اشتر، خطاب به همه دولت‌‌مردان اسلامی درباره تکبر و غرور ریاست چنین هشدار می‌دهد؛ «اگر با مقام و قدرتی که داری، دچار تکبر و یا خود بزرگ‌بینی شدی، به بزرگی حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشی نجات می‌دهد و تندروی تو را فرو می‌نشاند و عقل و اندیشه‌ات را به جایگاه اصلی باز می‌گرداند.»

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در قرآن مجید، ارتباط تنگاتنگی میان دین و دولت وجود دارد بیان کرد: بر اساس آیات الهی، دولت امری است که در ذات دیانت نهفته است.

وی مطرح کرد: قرآن کریم، حاکم و سرپرست اجتماع را، امین و نگهبان آن جامعه می‌داند، بنابراین هفته دولت، فرصتی است تا عملکرد دولت‌ها که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت‌طلبی، مبارزه با فساد، پاک‌دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار می‌آیند، برای مردم بیان شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر