logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۴۰۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره استانی «فردخت» در زنجان

برگزاری-اولین-جشنواره-استانی-«فردخت»-در-زنجان-
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری اولین جشنواره استانی فرهنگ هنری و دانش بنیان «فردخت» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان؛ صغری علیمردانی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره استانی فرهنگ هنری و دانش بنیان «فردخت» اظهار کرد: فردخت یک جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان در حوزه صنعت مد و لباس است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این جشنواره با ارائه الگوهای ایرانی اسلامی برگرفته از ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی و با حضور موثر اساتید پژوهشگران و هنرمندان فرهیخته با هدف محقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظامی جمهوری اسلامی و با رویکرد بستر تمدن سازی نوین ایرانی اسلامی توسط بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: این جشنواره با همکاری ادارات و نهادهای مختلف از جمله شهرداری، آموزش پرورش، اتاق اصناف، آموزشگاه فنی حرفه‌ای الزهرا (س) در راستای تولید پوشاک اسلامی ایرانی در مهر ماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

علیمردانی بیان کرد: این جشنواره در سه سطح اثر طرح تحقیق و پژوهش با مشارکت دانشجویان در رشته طراحی دوخت، دانش‌آموزان، آموزشگاه‌های آزاد، خیاطان، تولیدکنندگان، مزن‌داران و طراحان حرفه‌ای و صنفی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مهلت ثبت‌نام ۲۵ شهریور ماه و مهلت تحویل آثار ۳۱ شهریور ماه سال‌ جاری است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق لینک https://majazi.city/frd اقدام به ثبت نام کنند.

 وی تصریح کرد: در پایان جشنواره از اثرهای برتر در سطوح مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد و نمایشگاهی از دستاوردهای این جشنواره در سطح شهر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر