logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۰۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر مطرح کرد:

ضرورت تعیین تکلیف سریع زمین‌های شریف‌آباد

ضرورت-تعیین-تکلیف-سریع-زمین‌های-شریف‌آباد-
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: ۱۲۰ هکتار زمین شریف‌آباد باید تعیین تکلیف شود زیرا مطالبه مردمی است.

روح‌الله دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در سال ۸۶ شریف‌آباد به شهر ابهر الحاق شده و در این دوره از شورای اسلامی شهر ابهر تا حد امکان تلاش شده کمبودهای شریف‌آباد مرتفع شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شریف‌آباد علی‌رغم تمام خدمات انجام شده در حوزه شهری نیازمند خدمات بیش‌تری است، تصریح کرد: ۱۲۰ هکتار زمین این منطق باید تعیین تکلیف شود زیرا مطالبه مردمی است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با تأکید بر این مطلب که اهتمام جدی در مقوله بازگشایی‌ها در شریف‌آباد وجود دارد متذکر شد: توافقاتی نیز برای بازگشایی‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه به موضوع مسائل تفریحی و ورزشی نیز در شریف‌آباد ورود شده است، تصریح کرد: نیازمند افزایش اماکن تفریحی و ست‌های ورزشی و وسایل بازی در سطح شهر ابهر هستیم در همین راستا چمن مصنوعی در محوطه امام زاده اسحاق (ع) برای استفاده عموم نصب خواهد شد.

دودانگه با یادآوری اینکه در تلاش برای افزایش محدوده شهر ابهر هستیم، افزود: رفع مغایرت‌های طرح تفضیلی در شریف‌آباد و همچنین بازنگری این طرح نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با توضیح اینکه قرار است از کمربندی یک ورودی به شریف‌آباد بدهیم، متذکر شد: برای وردی شهر از سمت نورین نیز احداث میدان را در نظر داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه تمام تلاش‌ها بر این است که از ظرفیت بازآفرینی شهری در شریف‌آباد نیز استفاده کنیم، افزود: دنبال انجام کارهای زیرساختی در این منطقه از ابهر هستیم.

وی با تأکید اینکه تمام تلاش‌ها بر این است که از ظرفیت بازآفرینی شهری در شریف‌آباد نیز استفاده کنیم، افزود: دنبال انجام کارهای زیرساختی در این منطقه از ابهر هستیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر