logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۰۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

مسیر ارتباطی روستاهای خرم‌دره آسفالت ریزی شد

مسیر-ارتباطی-روستاهای-خرم‌دره-آسفالت-ریزی-شد
همزمان با هفته دولت، پروژه‌های آسفالت مسیرهای ارتباطی روستاهای شویر، سوکهریز، اردجین و اسلام‌آباد به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نبض سحر، مهدی دهقانی اعلام کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارتقای ایمنی و افزایش کیفیت آسفالت جاده‌ها، هم‌زمان با هفته دولت، سه پروژه روکش آسفالت، تعریض و بهسازی به بهره‌برداری رسید. از این تعداد، دو پروژه مربوط به روکش راه‌های روستایی و یک پروژه دیگر مربوط به تعریض و بهسازی آسفالت بود.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه افزود: روکش آسفالت راه‌های روستایی به طول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، روکش محور کمربندی خرمدره-ابهر به طول هشت کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان و همچنین تعریض، بهسازی و روکش آسفالت ورودی و خروجی تقاطع روستای نصیرآباد با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم‌دره همچنین تأکید کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های مختلفی برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌های خرم‌دره اجرا شده است که علاوه بر جلب رضایت کاربران جاده‌ای، منجر به کاهش حوادث جاده‌ای در سال‌های گذشته شده است. امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کاربران، شاهد کاهش تصادفات بیشتری در آینده باشیم.

 

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر