logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۰۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل کارخانه سیمان زنجان :

خط تولید کارخانه سیمان زنجان راه‌اندازی شد

خط-تولید-کارخانه-سیمان-زنجان-راه‌اندازی-شد
مدیر عامل کارخانه سیمان زنجان گفت: تعمیرات اساسی این کارخانه که با هدف افزایش ظرفیت و راندمان تولید بیش‌تر در حال انجام بود خاتمه یافت و خط تولید راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ علی‌اکبر قرائت اظهار کرد: فرآیند تعمیرات اساسی کارخانه سیمان زنجان با هدف افزایش ظرفیت تولید و بهره‌وری بیش‌تر که در حال انجام بود با موفقیت به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خط تولید این کارخانه که به دلیل مشکل کمبود برق تعطیل شده بود در کم‌‌تر از یک ماه راه‌اندازی شد افزود: تعمیرات اساسی این کارخانه شامل سنگ‌شکن، تعویض و تغییرات فنی داکت‌ها، گریت کولر، تعویض شل کوره و آجرچینی داخل کوره بود که در مدت 28 روز و با تلاش و همکاری پیمانکاران و نیروهای داخل کارخانه به اتمام رسید.

مدیر عامل کارخانه سیمان زنجان  ادامه داد: این حجم از تعمیرات از زمان راه‌اندازی خط تولید کارخانه در شرکت سیمان زنجان بی‌سابقه بوده است.

وی از تلاش شبانه‌روزی همه همکاران واحدهای فنی، مکانیک، تولید، دفتر فنی و مهندسی، برق و الکترونیک، گروه‌های پشتیبانی (مالی، ایمنی و بهداشت، آتش‌نشانی، اداری، تدارکات، امور انبارها و حراست) و پیمانکاران تشکر و تصریح کرد: با رعایت کامل مسائل ایمنی و نظارت همه‌جانبه بر اجرای دستورالعمل‌ها، با وجود گستردگی کار و فعالیت حدود ۳۵۰ نفر نیروی انسانی با مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف، این تعمیرات اساسی به لطف خدا بدون هیچ‌گونه حادثه خاصی به اتمام رسید و امید است شاهد افزایش ظرفیت این کارخانه در آینده نزدیک باشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر