logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۴۰۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار شهر نوربهار خدابنده خبر داد:

تسویه بدهی‌های سنوات گذشته شهرداری نوربهار

تسویه-بدهی‌های-سنوات-گذشته-شهرداری-نوربهار
شهردار شهر نوربهار خدابنده گفت: شهرداری نوربهار نسبت به تسویه بدهی‌های سنوات گذشته اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ جواد کاظمی با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهرداری نوربهار در دوره جاری و طی ۳۳ ماه خدمت به اذعان همشهریان عملکرد قابل قبولی داشته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در ابتدای دوره طی سال ۱۴۰۱ شهرداری نوربهار نسبت به تسویه بدهی‌های سنوات گذشته اقدام کرده است افزود: با بودجه 76 میلیون و 100 هزار ریال با سرانه دو میلیون و 18 هزار ریال، 6 هزار و 194 تن و 33 هزار و 408 متر مربع و ۱.۲ کیلومتر جدول‌گذاری در سال 1401 محقق شد.

شهردار شهر نوربهار خدابنده ادامه داد: ادامه جدول‌گذاری معابر، اجرای فاز اول مسیر سیلاب شهر و تجهیز شهرداری به ماشین حمل زباله مکانیزه از اقدامات سال 1402 شهرداری نوربهار است.

وی اضافه کرد: شهرداری نوربهار در سال ۱۴۰۳ و طی ۶ ماه عملکرد خود شاهد جهش چشمگیری در خدمت‌رسانی به شهروندان بوده است و اجرای پروژه زیباسازی و اصلاح روشنایی بلوار شهدا با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

کاظمی ادامه داد: اجرای طرح زیرسازی معابر به مساحت بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع، آسفالت‌ریزی معابر به مساحت بیش از ۱۶ هزار متر مربع در فاز نخست، اجرای طرح تولید مشارکتی سنگ فرش با بخش خصوصی و تحویل رایگان مصالح به همشهریان، جدول‌گذاری معابر به میزان بیش از ۲.۵ کیلومتر با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات است.

شهردار شهر نوربهار خدابنده عنوان کرد: آغاز طرح اصلاح ورودی شهر از سمت روستاهای جرین و آزانبار با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بخشی از عملکرد شهرداری نوربهار در ۶ ماهه نخست سال جاری است.

وی با بیان اینکه امید است تا پایان فصل کاری سال جاری شاهد خدمات بیشتری به شهروندان باشیم اضافه کرد: تا امروز مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نوربهار تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات و حل مشکلات مردم به کار بسته است و تا آخرین روز خدمت در جهت رسیدن به اهداف، تلاش خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر