logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان خنک می‌شود

هوای-زنجان-خنک-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان استان امروز غالباً صاف و در بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود و هوای استان خنک می‌شود.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان استان امروز غالباً صاف و در بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود اظهار کرد: سرعت وزش باد در برخی مناطق می‌تواند به آستانه نسبتاً شدید نیز برسد.

بیشتر بخوانید

 وی گفت: هرچند از اواخر روز پنجشنبه شاهد افزایش ابر در برخی مناطق خواهیم بود که ممکن است در برخی ارتفاعات با رگبار پراکنده و رعد و برق همراه شود.

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه سرعت وزش باد نیز طی ساعات بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه بیش‌تر خواهد بود ابراز کرد: دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری به‌طور نسبی کاهش پیدا خواهد کرد؛ ولی اوایل هفته آینده مجدداً شاهد افزایش نسبی دما در اغلب مناطق خواهیم بود.

وی گفت: دمای فعلی شهر زنجان 36 درجه سانتی‌گراد است و طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۶ درجه، ابهر و خرمدره ۱۶ و ۳۷ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۶ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۴ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۳۶ درجه و ماهنشان ۲۲ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر