logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۴۰۱۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی خدابنده خبر داد:

صدور پروانه کسب کشاورزی برای 230 خدابنده‌ای

صدور-پروانه-کسب-کشاورزی-برای-230-خدابنده‌ای
رئیس اداره تعاون روستایی خدابنده با اشاره به استقرار و ثبت اتاق اصناف کشاورزی شهرستان گفت: برای 230 نفر پروانه کسب کشاورزی در راستای هویت بخشی به کشاورزان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ اسماعیل کرمی‌زرندی با تبریک هفته دولت به فعالیت‌های شاخص اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده در پنج ماهه اول امسال اشاره کرد و گفت: 102هزار تن خرید تضمینی گندم انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه 6 هزار تن کالاهای اساسی تهیه و توزیع شده است افزود: ۴ هزار و 368 تن تهیه و توزیع انواع کودهای شیمیایی محقق شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه 32 میلیون لیتر تهیه و توزیع انواع مواد سوختی در سال جاری انجام شده است ادامه داد: خرید و تولید بذر اصلاح شده گندم آبی به میزان ۳ هزار و 87 تن را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سیلوی فلزی ۵ هزار تنی نظرقلی احداث شده است اضافه کرد: به‌سازی و تجهیز فروشندگی‌های عرضه سوخت به تعداد 65 واحد محقق شده است.

کرمی با بیان اینکه احداث و بهره‌برداری از مجتمع تجاری شرکت تعاونی روستایی زرین‌آباد به مساحت 320 متر مربع انجام شده است گفت: محوطه‌سازی و بتن‌ریزی و ایجاد فضای روباز در مراکز خرید گندم تعاونی‌های روستایی و تولید روستایی ۱۰ هزار مترمربع محقق شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خدابنده با اشاره به استقرار و ثبت اتاق اصناف کشاورزی شهرستان عنوان کرد: برای 230 نفر پروانه کسب کشاورزی در راستای هویت بخشی به کشاورزان صادر شده است.

وی با بیان اینکه دو تعاونی به عنوان تعاونی‌های نمونه در سطح ملی معرفی شده‌اند گفت: آموزش و توانمندسازی ارکان تعاونی‌ها برای 200 نفر در روز انجام شده است.

کرمی‌زرندی با اشاره به حسابرسی سالیانه و عملیاتی از 29 شرکت تعاونی خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی به دو هزار تن درشهرستان خدابنده انجام شده است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر