logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۴۰۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

افتتاح هنرستان «شهید سید رضی موسوی» قیدار

افتتاح-هنرستان-«شهید-سید-رضی-موسوی»-قیدار
هنرستان «شهید سید رضی موسوی» شهر قیدار در هفته دولت با حضور استاندار زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ صبح امروز همزمان با هفته دولت هنرستان «شهید سید‌‌‌ رضی موسوی» شهر قیدار  افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

حمیدرضا اسلامی در این برنامه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی تشکر کرد و گفت: این هنرستان با اعتبار بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال احداث شده که مبلغ ۵۰ میلیارد ریال آن توسط بنیاد برکت تامین شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت مردمی از سال ۱۳۹۱ شروع شده است افزود: در سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به تخصیص تجهیزات آموزشی به مدارس از مهرماه سال جاری خاطرنشان کرد: پروژه هنرستان «شهید سید رضی موسوی» با مساحت ۲ هزار و 512 متر مربع و محوطه چهار هزار و 700 متر مربع احداث شده است و با توجه به جانمایی صورت گرفته در ضلع جنوبی این محوطه یک پروژه ۱۲ کلاسه نیز قابل احداث است.

وی با بیان اینکه تا مهر ماه امسال ۱۷ مدرسه با ۷۶ کلاس درس در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: سال گذشته از هدف‌گذاری ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه، ۲۱۷ کلاس در قالب ۴۰ طرح به سرانجام رسید و تکمیل شد.

اسلامی ادامه داد: برای امسال هم ساخت ۲۰۷ کلاس درس در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

احمد بیگدلی نیز در این مراسم اظهار کرد: هر‌ چقدر در حوزه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و حل مطالبات جامعه فرهنگیان قدم برداریم، کشور وضعیت بهتری خواهد یافت و شاهد تحقق توسعه هر چند بیشتر خواهیم بود.

وی افزود: همه متعلق به یک نظام و مملکت هستیم و هر چقدر هم‌گرایی بین مسئولان بیش‌تر باشد، مسائل راحت‌تر حل و فصل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و حوزه آموزش و پرورش جزو اولویت‌های عمده شهرستان در پیگیری‌های ما است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات این حوزه‌ها گام‌های بزرگی برداشته شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر