logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۴۰۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت؛

مجتمع پرورش مرغ‌گوشتی در خدابنده کلنگ‌زنی شد

مجتمع-پرورش-مرغ‌گوشتی-در-خدابنده-کلنگ‌زنی-شد
در هفته دولت مجتمع پرورش مرغ‌گوشتی با ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون قطعه و با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ در هفته دولت مجتمع پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت تولید ۱.۵ میلیون قطعه و با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال با حضور استاندار زنجان در شهرستان خدابنده کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید

محسن افشارچی در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: هدف ما در استان زنجان، متکثر کردن مراکز تولید ثروت است. ‌

وی بر لزوم همگرایی دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف بالادستی و کلان توسعه تاکید کرد و اظهار داشت: دیگر نمی‌توان به منابع نفتی تکیه کرد.

استاندار زنجان ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید در بخش‌های مختلف موجب افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی می‌شود و همچنین تنظیم بازار را در استان تسهیل می‌کند.

احمد بیگدلی هم در این آئین با تقدیر از سرمایه‌گذار برای انتخاب منطقه محروم خدابنده، قول همکاری برای رفع مشکلات احتمالی را داد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی یاد و خاطره همه شهدای هفته دولت از جمله رجایی، باهنر و رئیس‌جمهور شهید را گرامی داشت.

مریم زاهد نیز در این مراسم گفت: ما در زمان حاضر در 6 استان کشور فعالیت داریم و یکی از کامل‌ترین زنجیره‌های تولید را در کشور ایجاد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در مجموعه‌های تولیدی این شرکت در سطح کشور اشتغال دارند افزود: در حوزه صادرات نیز سهم قابل توجهی را از آن خود کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت متولی این طرح بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز این واحد تاکید کرد و گفت: این طرح با ظرفیت تولید 1.5 میلیون قطعه مرغ‌گوشتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال احداث می‌شود و طی یک سال آینده، فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد.

روح‌الله حسنی نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان سهم ۲.۵ درصدی در تولید گوشت مرغ در کشور دارد بیان کرد: با احداث این مجتمع پرورش مرغ‌گوشتی نیم درصد به ظرفیت تولید استان در کشور اضافه می‌شود و میزان تولید استان به سه درصد خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: این طرح با ظرفیت تولید 1.5میلیون قطعه، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی کشور در زمینه تولید مرغ‌گوشتی خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر