logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۰۱۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فعال اجتماعی در ابهر:

زمین‌های شمال ابهر مستعد ساخت مسکن است

زمین‌های-شمال-ابهر-مستعد-ساخت-مسکن-است
فعال اجتماعی در ابهر گفت: زمین‌های ملی و بنیاد مستضعفان فراوانی در شمال شهر ابهر و در بالادست اتوبان وجود دارد که مستعد ساخت مسکن ملی‌ است.

داود عسکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛  ضمن اشاره به مشکلات موجود در جاده مرشون گفت: ورودی و خروجی کمربندی ابهر به خرمدره در انتهای بلوار شهید بهشتی ابهر، ابتدای جاده مرشون، ما بین زیرگذر کمربندی و راه‌آهن به‌دلیل عبور خط لوله شرکت نفت، شیب این زیرگذرها غیراستاندارد بوده که تصادفات زیادی در این نقطه به وقوع می‌پیوندد که نیاز است جهت اصلاح این مسیر مجوز لازم برای اصلاح این شیب از شرکت نفت اخذ شود که نیاز مبرم به توجه ویژه مسئولان دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در جاده مرشون رفت و آمد زیادی وجود دارد، تأکید کرد: عدم وجود روشنایی در دو طرف زیرگذر راه‌آهن و اتوبان در ابتدای این جاده جان و مال کشاورزان عبوری از این زیرگذرها که بیش‌تر با دوچرخه و موتورسیکلت هستند، تهدید می‌کند که نیاز دارد مسئولان به این مشکل توجه ویژه داشته و روشنایی این زیر گذرها برآورده شود.

این فعال اجتماعی افزود: پل راه‌آهن در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن راه ارتباطی هزاران هکتار زمین کشاورزی، کشاورزان بوده که نیاز است برای عبور و مرور این پل تعریض شود.

وی با اشاره به اینکه تمام شهرک‌های جدیدالاحداث ابهر در دامنه‌های جنوبی بر روی ادامه گسل‌های زلزله‌خیز سلطانیه و به دور از راه‌های اصلی مواصلاتی بنا شده است، تصریح کرد: یکی از شهرک‌های جدیدالاحداث کوه‌خواری هم انجام داده است، بنابراین بهتر است شهرک‌هایی که بعد از این قرار است بنا شود در زمین‌های شمال شهر که به دلیل کمبود شدید آب کشاورزی بایر مانده است ساخته شود.

عسکری خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، زمین‌های ملی و بنیاد مستضعفان فراوانی در شمال شهر ابهر و در بالادست اتوبان وجود دارد که مستعد ساخت مسکن ملی است که باید این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر