logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۰۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار دندی خبر داد:

نصب فلاورباکس جهت زیبا‌سازی فضای شهر دندی

نصب-فلاورباکس-جهت-زیبا‌سازی-فضای-شهر-دندی
شهردار دندی گفت: گلدان‌های بتنی (فلاورباکس) با هدف زیباسازی سیمای شهر در دیوار حفاظتی پاسگاه انتظامی شهر دندی در حال نصب است.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: گلدان‌های بتنی با هدف زیباسازی سیمای شهر در دیوار حفاظتی پاسگاه انتظامی شهر دندی در حال نصب است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان فضای شهری محلی است که شهروندان بیش‌ترین اوقات خود را در آن سپری می‌کنند و حداکثر ارتباط را با یکدیگر و پیرامون خود برقرار می‌سازند افزود: بنابراین زیباسازی فضا و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌.

شهردار دندی خاطرنشان کرد: برای خرید و نصب ۷۰۰ گلدان‌ بتنی مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای این گلدان‌ها از گل‌های آویز استفاده می‌شود عنوان کرد: برای گلکاری این گلدان‌ها تعدادی گل خریداری شده و مابقی نیز خریداری خواهد شد.

مرادی گریزی به جدول‌کشی خیابان‌های شهر دندی زد و ابراز کرد: جدول‌کشی شهرک فردوس تمام شده و جدول‌کشی شهرک کالسمین نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: جهت انجام پروژه جدول‌کشی متراژی بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ متر جدول به کاربرده شده است.

شهردار دندی با بیان اینکه نمازخانه آرامستان شهر دندی از پروژه‌هایی بوده که در حال خرید تجهیزات و مواد اولیه است عنوان کرد: این پروژه از طریق برگزاری مناقصه پیمان‌سپاری شد و طی روزهای آینده فعالیت این پروژه آغاز می‌شود.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن «هفته دولت» و گرامیداشت یاد و خاصره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی میدان انقلاب نیز همزمان با این هفته افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر