logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی ماهنشان

اجرای-آسفالت-و-بهسازی-راه‌های-روستایی-ماهنشان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با بیان اینکه پروژه راه‌های روستایی شهرستان ماهنشان در حال اجرا است گفت: اقدامات تا فرا رسیدن فصل سرما ادامه خواهد داشت.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: پروژه آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان ماهنشان در حال اجرا است و این اقدامات تا فصل کار و فعالیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها، پروژه راه روستایی کَردی و باغچه به طول ۱۱.۵ کیلومتر است که سال گذشته چهار کیلومتر از مسیر کَردی آسفالت شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه امسال هم قصد داریم باقی‌‌مانده پروژه را تا روستای کَردی انجام دهیم عنوان کرد: این پروژه به مساحت هفت و نیم کیلومتر بوده و شرایط برای انجام آسفالت در شهریور ماه مهیا است.

وی گریزی به پروژه راه روستایی گنج‌آباد، سیاه‌خانه و ساغرچی زد و گفت: این پروژه در سه مسیر مجزا و در مجموع به طول بیش از پنج کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن اجرا می‌شود.

جعفری تصریح کرد: پروژه راه روستایی رز به ساری‌آغل است در مرحله خاک‌برداری و تعریض و شروع ابنیه فنی قرار دارد و حدود ۱۸ دستگاه آب‌رو دارد که با برنامه‌ریزی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پروژه خضرآباد به کوسج نیز از برنامه‌های مشترک در حال انجام است خاطرنشان کرد: این پروژه از تعهدات آب منطقه‌ای است، سال گذشته این تعهد به صورت جز به جز اتفاق افتاده و ۱۱ کیلومتر از ۱۷ کیلومتر آن باقی‌مانده، با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی اکنون در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان اظهار کرد: راه روستایی ویزمک به طول پنج کیلومتر بود که به صورت کامل آسفالت و تقدیم اهالی شد.

وی گریزی به دیگر اقدامات مشارکتی زد و بیان کرد: پروژه راه روستایی تات‌قشلاق و چای‌قشلاق با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال انجام است.

جعفری عنوان کرد: با توجه به شرایط کوهستانی مسیر فوق، عملیات راه‌سازی نیاز به روش‌ها و تجهیزات خاصی دارد که با عملیات انفجار این پروژه در حال انجام است. 

وی تصریح کرد: پروژه راه روستایی قره‌زکی از دیگر پروژه‌های مشارکتی است که با مشارکت معدن قره‌زکی انجام می‌شود و امیدواریم تا فرا رسیدن فصل سرما به مرحله آسفالت برسانیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان بیان کرد: پل پنج متری ویزمک که محل عبور سیل بود و خرابی‌های مستمری در پی داشت اکنون در حال ساخت بوده و در مهر ماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود. 

وی تاکید کرد: در هفت سال گذشته در زمینه پل در سطح شهرستان ماهنشان احداثی نداشتیم و پل ویزمک اولین پل احداثی در این دوره است.

جعفری یادآور شد: علاوه بر پروژه‌‌های آسفالت راه روستایی، عملیات راهداری اعم از لکه‌گیری، اصلاح نقاط حادثه‌خیز نیز عموماً با هزینه‌هایی برابر با پروژه‌های راه‌سازی به صورت مستمر در حال انجام است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر