logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۰۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور برق شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای طرح ریشه‌کنی ضعف ولتاژ در ماهنشان

اجرای-طرح-ریشه‌کنی-ضعف-ولتاژ-در-ماهنشان
مدیر امور برق شهرستان ماهنشان با بیان اینکه طرح ریشه‌کنی ضعف ولثاژ در ماهنشان در حال اجرا است گفت: ۱۲ مورد با هدف بهبود پایداری و افزایش شبکه برای تحویل ولتاژ استاندارد به مشترکان و ایجاد ظرفیت برای توسعه شبکه در حال اجرا است.

نادر فرج‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طرح ریشه‌کنی ضعف ولتاژ در حال اجرا است و هدف از اجرای طرح جهادی ریشه‌کنی ضعف ولتاژ را تامین شبکه برق پایدار و جلب رضایت مشترکان این انرژی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در فاز اول طرح ریشه‌کنی ضعف ولتاژ در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ طرح با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال اجرا شده خاطرنشان کرد: امسال نیز ۱۲ طرح جدید با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه بیش از ۸۴ درصد انرژی برق توزیعی شهرستان ماهنشان در بخش صنعت مصرف می‌شود، تصریح کرد: رفع مشکلات ضعف ولتاژ برق و داشتن شبکه برق پایدار با کیفیت مناسب در بخش صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و موجب رشد و توسعه تولید و پویایی اقتصاد می‌شود.

وی گریزی به توزیع برق در شهرک‌های صنعتی شهرستان و مزارع پرورش ماهی زد و خاطرنشان کرد: شهرستان ماهنشان دارای دو شهرک صنعتی به‌نام‌های شهرک صنعتی ماهنشان و انگوران بوده که هر دو دارای زیر ساخت‌های برقی مناسب در سطح شهرستان هستند.

فرج‌زاده تصریح کرد: این زیر ساخت‌ها در شهرستان ماهنشان و شهر دندی در سطح کیفی و کمی به حدی است که می‌تواند پاسخ‌گوی سرمایه‌گذاری جدید در منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری انشعاب به مشترکان جدید، تعویض کنتورهای مکانیکی به فهام توسعه خانگی و روشنایی معابر و طرح جا به جایی تیرهای وسط معابر در مناطق ماهنشان، دندی و پری از اقدامات مهم اجرایی است که اکنون در حال اجرا و انجام است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر