logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۰۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر مطرح کرد:

ممنوعیت به‌کارگیری اتباع بیگانه در ابهر

ممنوعیت-به‌کارگیری-اتباع-بیگانه-در-ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: به‌کارگیری اتباع بیگانه در سطح شهرستان ابهر ممنوع بوده و مردم در جهت شناسایی این افراد همکاری داشته باشند.

هادی نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: معضلی که اکنون در شهرستان ابهر با آن مواجه هستیم، استفاده از اتباع بیگانه است، با توجه به هم‌جواری با استان قزوین و اینکه این شهرستان منطقه کشاورزی است و از این اتباع بیگانه بسیار در باغات و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه طبق تجربیات 30 ساله هر کجا این اتباع حضور داشتند باعث ایجاد جرایم خشن و غیرقابل قبول در آن شهرستان شدند‌، افزود: از اول سال تاکنون دو جسد از این اتباع بیگانه در سطح شهرستان کشف شده و اتفاقات ناگواری در سطح شهرستان اتفاق رخ است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به دلسوزی‌های بی‌موردی که برخی افراد به این اتباع بیگانه دارند، گفت: برخی عنوان می‌کنند که این اتباع بی‌‌پناه بوده و از وطن رانده شدند و خانه و زندگی خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند که این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان می‌شوند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه این اتباع کارگرانی ارزان‌ قیمتی هستند به عنوان کارگر وارد خانه‌ها شده و مرتکب جرایم وحشتناکی برای اعضای خانواده می‌شوند.

نوروزی با تأکید بر ممنوع بودن استفاده از این اتباع، عنوان کرد: در سطح شهرستان با کمک شهروندان توانستیم ۳۶۰ نفر از این اتباع را شناسایی و از شهرستان طرد و به مقامات مربوطه تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه اکثر این افراد بدون گذرنامه هستند، تأکید کرد: برخی از این افراد نظامی‌های فراری بوده که اطلاعاتی را به دست آورده و در اختیار مزدوران قرار می‌دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر