logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس زنجان:

تصادف ۲ خودرو یک فوتی بر جا گذاشت

تصادف-۲-خودرو-یک-فوتی-بر-جا-گذاشت-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: در اثر تصادف خودرو پراید با پیکان پنج نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در اثر تصادف خودروی پرايد با پیکان در جاده ابهر به قيدار ورودی دوتپه پنج نفر مصدوم و یک نفر فوت شد اظهار کرد: تمام اقدامات پیش‌بيمارستانی در محل حادثه برای مصدومان توسط تیم اورژانس انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برای کمک و یاری رساندن به مصدومان حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس و يک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل اعزام شدند افزود: پس از ارزيابی اوليه و انجام اقدامات درمانی لازم يک مصدوم (خانم 28ساله) توسط کد دوتپه، يک مصدوم توسط کد هلال‌احمر (آقای 30ساله)، یک مصدوم (آقای 41 ساله) و دو مصدوم (آقای 55 و 30 ساله) به بيمارستان اميرالمؤمنين شهرستان خدابنده منتقل شدند و یک نفر فوتی (آقای 60 ساله) تحويل عوامل انتظامی شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در هنگام بروز حادثه با شماره ۱۱۵ تماس حاصل کرده و جزئیات حادثه و تعداد مصدمان را به صورت دقیق بیان کنید.

 

تقی‌لو ابراز کرد: از جابه‌جایی مصدومان حادثه خودداری کنید چون عدم اطلاع از اقدامات پیش‌بيمارستانی آسیب‌های جدی به مصدومان وارد خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر