logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۰۱۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان مطرح کرد:

اجرای پروژه مهر در ماهنشان

اجرای-پروژه-مهر-در-ماهنشان
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با بیان اینکه پروژه مهر با شعار «ایران قوی، مدرسه قوی» در ماهنشان اجرا می‌شود گفت: پروژه مِهر پروژه‌ای است که در راستای آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی باشکوه در اول مهر ماه انجام می‌شود.

حجت‌الله حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: پروژه مهر با شعار «ایران قوی، مدرسه قوی» در ماهنشان اجرا می‌شود و تمام فعالیت‌هایی که در یک آموزشگاه، یا حتی ادارات به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن بازگشایی مدارس از قبیل زیبا‌سازی فضاهای آموزشی، آماده کردن آموزشگاه و مدارس برای آغاز سال تحصیلی و برگزاری جشن درخور دانش‌آموزان است پروژه مهر نام دارد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه به منظور هرچه مطلوب‌ برگزار شدن موارد فوق و آغاز سال تحصیلی و آماده کردن مدارس، هر ساله این پروژه از سوی ادارات و وزارت آموزش و پرورش کلید خورده و در مدارس اجرا می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ماهنشان ابراز کرد: به‌همین منظور در سطح مدارس ستادی تحت عنوان ستاد پرورژه مهر تشکیل می‌شود تا این پروژه به نحو احسن مدیریت شده و اجرایی می‌شود.

وی در رابطه با ارزش و اهمیت این موضوع گفت: این امور تاثیر مثبت و خوبی در وضعیت و روند آموزشی و آغاز باشکوه مدارس دارد.

حسنی ابراز کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز به ارزش و اهمیت این پروژه اشاره کرد و گفت؛ آن‌چه که به ما کمک می‌کند تا بازگشایی امن، خوب و موفقی داشته باشیم بخش نرم‌افزاری بازگشایی مدارس است و باید آرامش و امنیت روانی لازم را فراهم کنیم با اقتدار سال تحصیلی را به بهترین شکل ممکن آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: معمولاً در سطح مدارس مدیریت آموزشگاه با معاونان آموزشی و پرورشی و نماینده انجمن اولیا و مربیان اعضای اصلی این پروژه را شکل داده و جهت اجرای بهتر و مطلوب‌تر پروژه مهر، از سایر عوامل نیز بهره و کمک خواهند گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر