logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۰۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

احداث جایگاه سوخت ماهنشان نیازمند سرمایه‌گذار است

-احداث-جایگاه-سوخت-ماهنشان-نیازمند-سرمایه‌گذار-است
مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ماهنشان تنها یک جایگاه سوخت وجود دارد گفت: این شهرستان نیاز به وجود سرمایه‌گذار برای احداث جایگاه سوخت دارد.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با توجه به اینکه شهرستان ماهنشان در یک منطقه کم برخوردار واقع شده است همه موارد مربوط به سوخت و انرژی به صورت ویژه رصد و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ماهنشان تنها یک جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل وجود دارد که تحت مالکیت تعاونی است افزود: ما نهایت تلاشمان بر این است که جایگاه سوخت خصوصی نیز در این شهرستان ایجاد شود.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه برای تعداد زیادی از متقاضیان احداث جایگاه سوخت راهنمایی‌ و کمک‌های لازم انجام شد مطرح کرد: اما به دلیل کم برخوردار بودن شهرستان و نداشتن صرفه اقتصادی، سرمایه‌گذاران تمایلی به سرمایه‌گذاری و احداث جایگاه نداشتند.

وی عنوان کرد: اگر در سطح شهرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تمایل به احداث جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل داشته باشد در صورت مراجعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ محدودیتی مجوز اخذ می‌کنند‌.

حبیبی با بیان اینکه اگر در شهرستان ماهنشان علاوه بر جایگاه موجود چند جایگاه خصوصی وجود داشته باشد در شرایط بحرانی و حساس نیز مردم دچار مشکل نمی‌شوند.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی استان زنجان گریزی به تامین سوخت تراکتور‌ها و ادوات کشاورزی زد و یادآور شد: سوخت‌های این ادوات با تایید جهاد کشاورزی برای سه فصل کاری شارژ می‌شوند.

وی با بیان اینکه با تایید جهاد کشاورزی برای هر ماه  ۶۰۰ لیتر و برای یک فصل یک هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت شارژ می‌شود خاطرنشان کرد: این مقدار سوخت نیاز کشاورزان را پاسخگو است.

حبیبی اظهار کرد: در مواردی که به دلیل نقص مدارک و اسناد، سوخت شارژ نشود باید به جهادکشاورزی شهرستان مراجعه کرده و مشکل برطرف شود و سوخت مورد نیاز شارژ شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر