logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۰۱۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در سومین روز از هفته دولت؛

افتتاح پروژه‌های بخش سجاسرود خدابنده+عکس و فیلم

افتتاح-پروژه‌های-بخش-سجاسرود-خدابنده+عکس-و-فیلم
پروژه‌های بخش سجاسرود شهرستان خدابنده در هفته دولت با حضور مسئولان و مردم با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ در سومین روز از هفته دولت کاروان دولت‌مردان شهرستان خدابنده با همراهی تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده و معاونان وی، حقی بخشدار بخش سجاسرود، کردلو مسئول دفتر نمایندگی شهرستان و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان در روستای پابند بخش سجاسرود شهرستان خدابنده حضور یافته و از یک واحد مسکونی مددجو از طرح‌های کمیته امداد بخش سجاس به دستان مدیر کل کمیته امداد استان زنجان و فرماندار با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان به مساحت ۴۰ متر افتتاح و تحویل این خانواده شد.

بیشتر بخوانید

این طرح با مشارکت مردمی و خیران انجام شده است و در ادامه حرکت مسئولان دولتی باز در روستای پابند افتتاح انتقال کانال آب از دیگر طرح‌های جهاد کشاورزی بود که با حضور جمعی از اهالی روستا و مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال در یکی از مدارس روستای ینگجه با حضور فرماندار و مسئولان به ویژه دانش آموزان، گنج خانی مدیر آموزش و پرورش منطقه سجاسرود و بدرلو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بود که اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان (۳۰۰ میلیون توسط اهالی روستا و ۴۰۰ میلیون تومان توسط آموزش و پرورش هزینه شده است) داشت.

از دیگر پروژه‌ها خط انتقال آب به روستاهای ینگجه و امام کندی به طول پنج هزار متر با حفر چاه عمیق به عمق ۱۴۰ متر با احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بود که افتتاح و به بهره‌برداری رسید و  این طرح از طرح‌های شرکت آب و فاضلاب شهرستان بود.

پروژه بعدی افتتاح دکل از سری پروژه‌های شرکت مخابرات بود که به دستان مداح اهل بیت نجات مظفری در روستای بولاماجی با حضور سجاسی رئیس اداره مخابرات شهرستان از سایت همراه اول (محمدآباد و بولاماجی) با هزینه‌کرد ۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

طرح بعدی افتتاح و بهره‌برداری از پارک نصر شهر سجاس از سری پروژه‌های شهرداری سجاس بود که با جمع کثیری از مردم شهر و خانواده‌های شهدا با اعتبار 12 میلیارد ریال و به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع با تجهیزات مثل نصب چمن مصنوعی، کف پوش، آلاچیق و فنس‌کشی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ادامه مسئولان در ایستگاه روستای نصرت آباد حضور یافته و از پروژه آسفالت‌ریزی معابر این روستا از اعتبارات قیر رایگان در سال ۱۴۰۲ با اعتبار 14 میلیون و 350 هزار ریال به مساحت کل ۴۱۰۰ مترمربع در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه بعدی دولت‌مردان افتتاح پروژه روکش آسفالت مسیر شوراب، ینگجه، امام کندی بخش سجاسرود با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال به طول ۱۵ کیلومتر بود که به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه آخر کاروان مسئولان شهرستان خدابنده در بخش سجاسرود افتتاح به‌سازی و آسفالت راه روستایی آق بلاغ، اوچ بلاغی و قمشلو به مقدار ۷.۵ کیلومتر و با هزینه‌کرد ۲۹۰ میلیارد ریال بود که به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر