logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۰۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان:

زنجان جزو ۵ هیأت برتر کشور است

زنجان-جزو-۵-هیأت-برتر-کشور-است
رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون جزو پنج هیأت برتر ورزشی در کشور انتخاب شدیم که باعث خرسندی و افتخار است.

سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه توجه به ورزش دانشگاهی در استان زنجان بسیار ضروری و ارزشمند است، گفت: سعی بر این است ورزش را در این محیط علمی گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از سال گذشته تاکنون این استان جزو پنج هیأت برتر ورزشی از قبیل برگزاری المپیاد‌های ورزشی و مناسبت‌های گوناگون در کشور انتخاب شد، که مایه خرسندی و افتخار است.

رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌ها زیر نظر فدراسیون ملی دانشگاه کشور است، عنوان کرد: با توجه به اینکه دانشجویان در تعطیلات به سر می‌برند، مسابقه‌ای به‌صورت مجازی بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور تحت عنوان چابک‌ترین دانشجو یا کارمند برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این مسابقه به‌صورت مجازی به میزبانی استان زنجان و مهلت ارسال فیلم تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری خواهد بود، که پس از آن نیز داوری خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی سکاندار هیأت ورزش‌های دانشگاهی است، تصریح کرد: امیدواریم در مسابقات جهانی و بین‌المللی دانشجویان بسیاری را تربیت کنیم و برای توسعه ورزش قهرمانی و علمی تلاش کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر