logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۰۱۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان خبر داد:

مشارکت 70 موکب در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

مشارکت-70-موکب-در-پیاده‌روی-جاماندگان-اربعین-
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: موکب شهدای گمنام تنها موکبی است که همه روزه در گاوازنک برقرار و برای برنامه پیاده‌رویی جاماندگان اربعین 70 موکب پذیرایی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه طبق برنامه‌‎ریزی به عمل آمده قرار بود فاز اول موزه دفاع مقدس در سوم خرداد ماه 1403 برگزار شود که این برنامه با شهادت رئیس جمهور همراه و به شهریور ماه موکول شد اظهار کرد: موزه دفاع مقدس و مقاومت زنجان به همراه چهار استان قزوین، گرگان، گیلان و لرستان در هفته دفاع مقدس با هماهنگی‌هایی که صورت خواهد گرفت با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود و فعلاً تاریخ دقیقی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید

 وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان برای برنامه جاماندگان اربعین در مسیر ورودی گاوازنک تا گلزار شهدای گمنام موکب‌هایی را تهیه و تدارک دیده است تا همشهریان از این برنامه معنوی استفاده لازم را داشته باشند.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: روز یکشنبه مصادف با اربعین حسینی ساعت حرکت پیاده‌رویی برنامه جاماندگان از 6 صبح تا غروب خواهد بود و در این برنامه از هر یک ساعت در گلزار شهدای گمنانم زیارت عاشورا تلاوت خواهد شد.

 وی ابراز کرد: موکب شهدای گمنام تنها موکبی است که همه روزه در گاوازنک برقرار است و از مراجعه کنندگان پذیرایی می‌کند و برای برنامه پیاده‌رویی جاماندگان اربعین 70 موکب پذیرایی و فرهنگی تدارک دیده شده تا به افراد شرکت‌کننده در این برنامه خدمت‌رسانی شود.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر