logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

شهرداری زنجان آماده برگزاری مراسم جاماندگان اربعین

شهرداری-زنجان-آماده-برگزاری-مراسم-جاماندگان-اربعین
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به آمادگی کامل شهرداری زنجان برای برگزاری مراسم معنوی بزرگ جاماندگان اربعین گفت: هماهنگی‌های لازم برای خدمات‌رسانی در این مراسم معنوی انجام شده است.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از آمادگی کامل شهرداری زنجان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم معنوی جاماندگان اربعین در این شهر خبر داد و اظهار کرد: شهرداری زنجان از تمامی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات برای برگزاری مراسم معنوی جاماندگان اربعین استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وی به هماهنگی‌های انجام شده با گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی، بر اهمیت مشارکت همه جانبه در برگزاری این مراسم تأکید کرد و همچنین از حمایت مالی و پشتیبانی شهرداری از این رویداد بزرگ معنوی خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ابراز کرد: سازمان آتش‌نشانی برای ارائه خدمات امدادی و آب‌رسانی، از شستشوی مسیر برگزاری تا تأمین آب مورد نیاز مراسم در وضعیت آماده‌باش است.

وی با تأکید بر نقش محوری شهرداری در برگزاری این مراسم، اظهار داشت: شهرداری زنجان برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان آماده بوده و تمامی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این رویداد انجام شده است.

مرادلو برگزاری مراسم جاماندگان اربعین را یک حرکت بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و از آمادگی شورای شهر برای کمک‌رسانی به برگزاری مطلوب این مراسم نیز خبر داد.

گفتنی است، شهرداری زنجان همچنان در مرز مهران به زائران اربعین خدمات‌رسانی می‌کند و این خدمات تا چند روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر