logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۱۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر مطرح کرد:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ورودی شهر ابهر

پیشرفت-۶۰-درصدی-پروژه-ورودی-شهر-ابهر-
شهردار ابهر گفت: پروژه‌ ورودی شهر ابهر فاز به فاز در حال انجام است و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد‌.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تبریک به اعضای هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر ابهر گفت: انصافاً اعضای شورای اسلامی شهر توانمند و صاحب‌نظر در تمام حوزه‌ها هستند که این امر به نوبه خود در پیشبرد اهداف شهری تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید

وی مطالبه‌گری را حق مردم دانسته و یادآور شد: از بحث مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم زیرا این مطالبه‌گری ناشی از اشرافیت شهروندان بر مسائل متعدد شهری است.

شهردار ابهر با بیان اینکه در کنار انجام تمام کارهای عمرانی، زیباسازی اولویت اصلی کار کردن بر روی زیرساخت‌ها است، تأکید کرد: تمام تلاش ما وارد نشدن به حاشیه‌ها و پرهیز از انجام کارهای نمایشی است.

وی با یادآوری اینکه تمام کارها دارای پیوست‌های فرهنگی و زیرساختی است، گفت: نمونه بارز این موضوع را در ورودی شهر شاهد هستیم زیرا ورودی شهر شناسنامه آن شهر است و  ۱۰۰ درصد سازه تکمیل شده و می‌توان گفت که ۶۰ درصد کار انجام گرفته است.

حیدری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی در ورودی شهر در حال انجام است، متذکر شد: پروژه فاز به فاز در انجام بوده به طوری‌که در مرحله اول بتن‌ریزی تمام شده و فاز دوم کلاف‌کشی آغاز خواهد شد. عملیات اجرایی آن با جدیت تمام در حال انجام است.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را سهولت تردد در ورودی شهر و آسایش شهروندان عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی شهرداری تداوم داشته و عملیات عمرانی جدول‌گذاری، احداث پیاده‌راه و جاده سلامت جنب بلوار شورا حد فاصل شریف‌آباد تا دانشگاه پیام‌نور در راستای رفاه و آسایش شهروندان در حال اجراست که پیگیر تسریع روند پروژه‌ هستیم.

شهردار ابهر در ادامه گریزی به پروژه استخر شناط زد و افزود: این پروژه نیز در حال حاضر فعال بوده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال ساختمان آن به اتمام برسد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با اداره برق در راستای افزایش روشنایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی، گفت: در همین راستا در کل شهر از چراغ‌های LED استفاده خواهد شد و پیمانکار نیز مشخص شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر