logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۰۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

دولت برای رفع مشکلات عجله کند

دولت-برای-رفع-مشکلات-عجله-کند-
امام جمعه ایجرود گفت: دولت و مجلس دست به دست هم نسبت به رفع مشکلات و کمبودها اقدام عاجل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه درخطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود؛ پیرامون موضوع انتقام گفت: توجّه به انتقام‌گيرى خداوند سبحان، زمينه‌ى تذكّر و ترك گناه است.

بیشتر بخوانید

وی در رابطه با غفلت از خدا و ریشه بلاها افزود: غفلت از آيات الهى، تاوان سنگينى دارد و سرنوشت ما و ريشه‌ ناگوارى‌ها و بلاها، در دست خودِ ماست.

امام جمعه ایجرود در ادامه خطبه‌ها با عرض تسلیت و تعزیت به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) گفت: یکی از عظیم‌ترین و زیباترین جلوه‌های حیات انسانی در دنیای امروز، پدیده نورانی و معنوی خدمت به زائران حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام در راهپیمایی پرشکوه اربعین است.

وی، ضمن اشاره به آثار و برکات فراوان سفر معنوی اربعین بیان کرد: فرهنگ اربعین موجب گذر از خودبینی و خودخواهی به خداخواهی و نوع‌دوستی می‌شود.

زرینه با اشاره به آغاز هفته دولت با گرامی‌داشت یاد و خاطره دولت‌مردان شهید گفت: شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی به دلیل خدمت مخلصانه در حافظه ملت ایران ماندگار شدند.

وی با تاکید بر وحدت و همدلی در حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و فرهنگی و مسئله بیکاری و مسکن باید تغییر کنند و دولت و مجلس، دست به دست هم باید به رفع مشکلات و کمبودها اقدام عاجل داشته باشند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر